2777
2789
عنوان

کادو

| مشاهده متن کامل بحث + 268 بازدید | 18 پست
خوبه چون هدیه ت باید روی پوشال بمونه تقریبا همون ۲ سانت عالیه

اوکی. خیلی خیلی ممنونم🌟💫

تلاشتو بکن. اگر نشد، مصلحتی توش هست....🌷🌷🌷🌷بخند و شاد باش و بدون هرکسی سر راهت قرار میگیره، کمک میکنه به رشد کردنت. یا حالتو خوب میکنه و ویژگی مثبتشو یاد میگیری...یا حالتو میگیره و یادمیگیری اون طوری نباشی...🌷🌷🌷🌷

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بزن روی اونجایی که نوشته کلیک کن  بعد مشاهده  محتوای فروشگاه نوشته بزن روش  بعد  ...

عزیزم اصلا این نوشته ها را نمیاره. روی کناریش هم زدم فقط پی دی اف قبول میکنه

تلاشتو بکن. اگر نشد، مصلحتی توش هست....🌷🌷🌷🌷بخند و شاد باش و بدون هرکسی سر راهت قرار میگیره، کمک میکنه به رشد کردنت. یا حالتو خوب میکنه و ویژگی مثبتشو یاد میگیری...یا حالتو میگیره و یادمیگیری اون طوری نباشی...🌷🌷🌷🌷
عزیزم اصلا این نوشته ها را نمیاره. روی کناریش هم زدم فقط پی دی اف قبول میکنه

میاره  بلد نیستی اونه گلم

زندگی گاهی دم کردن چای با آلبالوست یا چیدن چند میوه ازدرخت که تورا به ماندن پیوند میدهدزندگی همین لحظه ایست که من تورا نفس میکشم برایت چای میریزم و تمام اندوه جهان را درآن حل میکنم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز