ay_lin_lady مدیر عضویت: 1401/09/14 تعداد پست: 2081 عنوان رپ فارسی | مشاهده متن کامل بحث + 327 بازدید | 20 پست کیا گوش میکنن؟الان واقعا نیاز دارم بهشغمگین باشه حالا فرقی نمیکنه ریمیکس یا خود آهنگاگه بلدین معرفی کنینتند و فاز بالا هم بود بنظرم بهتره🇺🇲 اَکِ دو ، صرفا unknown 1401/12/03 | 21:03 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
fat_nab عضویت: 1401/11/26 تعداد پست: 1158 فک کردم یاس غمگین میخونه اون ترک نامه ای به فرزند رو گوش کرده بودم نه شادم میخونه ولی اهنگش خیلی به ادم انرژی میده اگه حالت خوب نیست گوشش بده اسم اهنگ اینه "من میجنگم"
zahram882 عضویت: 1401/06/27 تعداد پست: 34750 وای ممنونم😍😍😍 ♥️😻 اگه نمیتونی مودب باشی رومن ریپلای نکن من به ادبیات چاله میدونی عادت ندارم ناظمتونم نیستم بگم خانومم مودب باش نی نی یارو تگ میکنم کاربریت رو هوا میره
ay_lin_lady مدیر استارتر عضویت: 1401/09/14 تعداد پست: 2081 نه شادم میخونه ولی اهنگش خیلی به ادم انرژی میده اگه حالت خوب نیست گوشش بده اسم اهنگ ای ... اره گوش کردم ممنون اَکِ دو ، صرفا unknown
changizjojo عضویت: 1396/06/24 تعداد پست: 4554 فاز غمگین میخونن؟ اره.استخونات درد میگیره از غمش.البوم گوزنشو دانلود کن چگونه حمل کند این قاصدک جنون را..؟
ay_lin_lady مدیر استارتر عضویت: 1401/09/14 تعداد پست: 2081 اره.استخونات درد میگیره از غمش.البوم گوزنشو دانلود کن ممنون🥺💔 اَکِ دو ، صرفا unknown
ay_lin_lady مدیر استارتر عضویت: 1401/09/14 تعداد پست: 2081 @نی_نی_یار_شب لطفاً کاربریم رو ببندید عزیزم اَکِ دو ، صرفا unknown