2777
2789
عنوان

من اگه جای

| مشاهده متن کامل بحث + 137 بازدید | 22 پست
زهرا جونم تو چرا انقد نا امید و ناراحتی نبینم ناراحت باشی قشنگم 

دست خودم نیست

اگه نمیتونی مودب باشی رومن ریپلای نکن من به ادبیات چاله میدونی عادت ندارم ناظمتونم نیستم بگم خانومم  مودب باش نی نی یارو تگ میکنم کاربریت رو هوا میره                                       

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دست خودم نیست

دست خود آدم نمیدونم چته و چرا ناراحتی ولی از خدا میخوام بهترین هارو خدا واست بخواد حال دلتو خوب کنه مشکلی داری حل بشه عزیزم❤️😘

👈من 👉 آدمی هستم ک اخلاقمو با شعور طرف ست میکنم 🚫پس🚫 اگه یه وقت از اخلاقم ناراحت شدی یه نگاه به شعورت بنداز✌️
دست خود آدم نمیدونم چته و چرا ناراحتی ولی از خدا میخوام بهترین هارو خدا واست بخواد حال دلتو خوب کنه ...

ممنونم گل جانم🥲♥️🙏🏻

اگه نمیتونی مودب باشی رومن ریپلای نکن من به ادبیات چاله میدونی عادت ندارم ناظمتونم نیستم بگم خانومم  مودب باش نی نی یارو تگ میکنم کاربریت رو هوا میره                                       
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792