2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

حتما برو من وزنم 53 بود قرص و پودر چاقی خوردم رفتم تا 73  ولی چون ورزش نکردم شکم پهلو آوردم&nb ...

اره باید برم فعلا ک جادارم چاق شم    شماقدت چقد بود ک تا۷۳ وزنت اوردی باالا

کسایی که با درس خوندن به جای خوبی رسیدن؛ می گن کنکور مهمه.🤷🏻‍♀️‏کسایی که با درس خوندن به جایی نرسیدن؛ می گن کنکور مهم نیست و اتلاف عمر و وقته.🙂اونایی که با هنر به جای رسیدن؛ می گن خیلی خوشحالن که مسیر قلبشون رو رفتن 😊و اونایی که هیچوقت بهش نرسیدن می گن تو هنر پول نیست💀.کسی که رابطه موفقی داره می گه همراه داشتن خوبه👰🏻💍، و اونی که حس خوبی رو از رابطه نگرفته اینو نمی گه💔🤷🏻‍♀️.هر کسی نسبت به تجربیات و فکر خودش در هر حیطه ای نظر می ده پس واضحه که باید هر کسی نسخه زندگیشو خودش بپیچه.پس همیشه نیاز نیست به حرف دیگران گوش بدی
170

اها من ۱۶۵ م.  وزنم از ۴۹ رسوندم ۵۸.  

کسایی که با درس خوندن به جای خوبی رسیدن؛ می گن کنکور مهمه.🤷🏻‍♀️‏کسایی که با درس خوندن به جایی نرسیدن؛ می گن کنکور مهم نیست و اتلاف عمر و وقته.🙂اونایی که با هنر به جای رسیدن؛ می گن خیلی خوشحالن که مسیر قلبشون رو رفتن 😊و اونایی که هیچوقت بهش نرسیدن می گن تو هنر پول نیست💀.کسی که رابطه موفقی داره می گه همراه داشتن خوبه👰🏻💍، و اونی که حس خوبی رو از رابطه نگرفته اینو نمی گه💔🤷🏻‍♀️.هر کسی نسبت به تجربیات و فکر خودش در هر حیطه ای نظر می ده پس واضحه که باید هر کسی نسخه زندگیشو خودش بپیچه.پس همیشه نیاز نیست به حرف دیگران گوش بدی
منم تاثیرشو بیشتر رو صورت میخوام نمیدونم چی خوبه براش 

سویق خیلی خوبه. سویق جوانه گندم. سیب سنجد(سنجدو اگ اشتیاه نکرده باشم) ترکیب اینا 

کسایی که با درس خوندن به جای خوبی رسیدن؛ می گن کنکور مهمه.🤷🏻‍♀️‏کسایی که با درس خوندن به جایی نرسیدن؛ می گن کنکور مهم نیست و اتلاف عمر و وقته.🙂اونایی که با هنر به جای رسیدن؛ می گن خیلی خوشحالن که مسیر قلبشون رو رفتن 😊و اونایی که هیچوقت بهش نرسیدن می گن تو هنر پول نیست💀.کسی که رابطه موفقی داره می گه همراه داشتن خوبه👰🏻💍، و اونی که حس خوبی رو از رابطه نگرفته اینو نمی گه💔🤷🏻‍♀️.هر کسی نسبت به تجربیات و فکر خودش در هر حیطه ای نظر می ده پس واضحه که باید هر کسی نسخه زندگیشو خودش بپیچه.پس همیشه نیاز نیست به حرف دیگران گوش بدی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز