2777
2789
عنوان

شیمیمو ۴ شدم

| مشاهده متن کامل بحث + 281 بازدید | 25 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کلاس دوازدهمی؟چقدر خوب که مدرسه باز امتحان میگیره ازتون.

پسر من فراموش کرده بود سر شیمی ماشین حساب ببره بهش نمره ندادند  

طعنه بر خواری من ای گل بی خار مزن/ من به پای تو نشستم که چنین خوار شدم 

الکتروشیمی که آسونه بیشتر وقتتو بذار رو اسید و باز 

دکترم فهمیده دردم درد بی درمان توست                            دیدنت را نسخه حال خرابم کرده است                              بی وفا داروی من گرمای دستان تو بود                              لطف کن دیگر نیا دکتر جوابم کرده است 🖤

بقیه نمراتت چند شده؟😶

شیمی مدرسه هیییچییی نداره ها هرچقدرم بخوای از سطح کتاب بالاتر بدی

تعجب میکنم این نمره

ناراحت نشیا ولی با توجه به حرفات به نظرم اینکه میگی دو روز حاضر نیستی واسه شیمی وقت بذاری که مبادا به کنکورت لطمه بخوره بهونست و نمیخای بخونی وگرنه کسی که بخاد بخونه این دو روز هیچ تاثیری واسه کنکورش نداره

برای کنکور اول باید پایه ت قوی باشه وقتی درس کلاسی رو ۴ گرفتی چجوری میخوایی واسه کنکور بخونی. اول بشین همین تشریحی ها رو بخون تا مسلط بشی بعد برو سراغ تست و کنکور

بقیه نمراتت چند شده؟😶 شیمی مدرسه هیییچییی نداره ها هرچقدرم بخوای از سطح کتاب بالاتر بدی تعجب میکن ...

بقیه بالای ۱۶ 

هم امتحان سخت بود هم براش نخونده بودم الان از برنامه ای که مشاورم داده خیلی عقب میوفتم اینطوری وضعم بدتر میشه ولی خب چون بقیه گفتن میخونم براش 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز