2777
2789
قشنگن ۳ سالی هست مد شده ی بار تو پارک تن خانومه دیدم همون قرمز که فرستادی خیلی تو تنش نشسته بود خو ...

لعنتی الان خیلی گرون میگن مگر اینکه پارچه رو بخرم بگم این مدلی بدوزه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

لعنتی الان خیلی گرون میگن مگر اینکه پارچه رو بخرم بگم این مدلی بدوزه

از این مدل تو نت زیاده خوده مزون زعفرانیه ام هم ۴۵۰ نمیده اینو یه دامنه با دوتا شلاقی چه خبره

لعنتی الان خیلی گرون میگن مگر اینکه پارچه رو بخرم بگم این مدلی بدوزه

اتفاقا من ۱ ماه پیش گرفتم😂

از کیش اونجا قیمتش مناسب بود

عزیزان میشه برای حاجت دلم دعا کنین صلوات بفرستین؟انشاالله خدا حق رو به حق دار برسونه❤️ از اون دعاهایی که از ته دله میخوام. که محتاجم❤️🤣سلامتی سه کس: غلام و مینا و اقدس🤣✨️کآر‌ِمن‌عِشق‌َست‌ُو‌کآر‌ِچشم‌ِتوُخانه‌ِخَرابي‌ست✨️💕صلوات برای امام زمانم💕🌿میشه برای پدرم فاتحه بخونین 🌿            ⭐️بزرگترین توهین به یک انسان انکار رنج اوست⭐️ 

دخترا مانتو چی مده امسال؟؟

مانتو با پارچه ژاکارد

کتی هم هس 

ولی من خودم دوست ندارم

به جز قوم شوهر که ویران گرند ، بنی ادم، اعضای یکدیگرند، ،،،، دلگیرم از این شهر سرد😔  بنی آدم رو اعصاب یکدیگرند
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز