2777
2789
عنوان

خواستگار

| مشاهده متن کامل بحث + 358 بازدید | 32 پست
خودش یه شلوار جین یخی  و یه تیشرت ک روش کاپشن پوشیده بود  و کلاهم زده بود

گیر نمیده نترس

از من بشنو

شعور ادما هارو سن و سالشون نشون نمیده نوع گفتارشون,نوشتارشون و نحوه برخوردشون اونو اثبات میکنه   #باشعور_باشیم                                      
یعنی بهش بگم ک من مانتو بلند نمیموشم؟ بنظرتون زشت نیس اینو بگم؟ 

نه..مثلا بپرس دوست داری پوشش همسرت چطور باشه. یا نظرت راجع به این که همسرت مانتوی کوتاه بپوشه چیه

لطفا لایک نکنید مگر در مواقع نیاز

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یکی دو بار که باهم رفتید بیرون و لباس پوشیدن شما رو دید راحت تر می تونید باهم صحبت کنید در این مورد

اینم درسته..چند دفعه که پوششت رو ببینه تصمیم می گیره

لطفا لایک نکنید مگر در مواقع نیاز

اخه نمیذارن خانواده 

مگه قرار نیست باهم ازداواج کنید؟

چرا نباید اجازه بدن؟

نباید معاشرت کنید تا به شناخت و توافق نسبی برسید؟

با صحبت کردن توی اتاق و از آمال و آرزوها گفتن که نمیشه طرف رو شناخت. باید در شرایط و محیط های مختلف رفتارش رو ببینی. حتما در این مورد به خانواده اصرار کنید و موافقتشون رو جلب کنید

همیشه سوالاتو این جوری بپرس‌..نظرت راجع به این که همسرت کار کنه..همسرت چی بپوشه..همسرت...

این کلمه رو اول سوالات بیار..چون اگه بی من، اون تحت تاثیر شخصیت تو جواب می ده..اما وقتی بگی همسرت، نظر واقعیش رو می گه

لطفا لایک نکنید مگر در مواقع نیاز

اخه خانواده اش هد و ساق دست زده بودند تا ابرو حجاب داشتن  خواهرش و خواهرزادشو میگم

شت نمیشه گفت پس ببین بعدا خودت معذب میشی تو جمعشون اینو حواست باشه

شعور ادما هارو سن و سالشون نشون نمیده نوع گفتارشون,نوشتارشون و نحوه برخوردشون اونو اثبات میکنه   #باشعور_باشیم                                      
مگه قرار نیست باهم ازداواج کنید؟ چرا نباید اجازه بدن؟ نباید معاشرت کنید تا به شناخت و توافق نسبی ب ...

عزیزم خانواده های روستایی خیلی تعصب دارن میدونی دگ😔

میگن ابروم میره

بعد اینکه من بزور خانواده الان چادریم میخام بعد ازدواج برش دارم ولی خب اگه قرار باشه ب فرض محال باهم بریم بیرون پدرم منو میکشه اگه چادر سرم نباشه 

اونم فک میکنه چادریم💔

امضا نمیکنم چون خودکار ندارم
همیشه سوالاتو این جوری بپرس‌..نظرت راجع به این که همسرت کار کنه..همسرت چی بپوشه..همسرت... این کلمه ...

اره دقیقاااااا 

فقط اینکه ببخشید عزیزم از کجا بفهمم درامدش چقدره 

حس میکنم وضع مالیش ضعیفه ولی روم نمیشع بپرسم

امضا نمیکنم چون خودکار ندارم
خوب پس حد اقل تو خانواده اونا باید مثل خودشون رفتار کنی‌. مگه مادرش شما رو نمی شناخته که اومده خواس ...

ن دگ سنتی و یکی معرفی میکنه ایناعم میان 

مادر و مدرش در قید حیات نیسم 

خواهر داره و چهار تا بردار

امضا نمیکنم چون خودکار ندارم
عزیزم خانواده های روستایی خیلی تعصب دارن میدونی دگ😔 میگن ابروم میره بعد اینکه من بزور خانواده الا ...

اگر واقعا خانواده ت اجازه نمی دن و چاره دیگه ای نداری به نظرم بهتره در موقعیت مناسب نظرت رو در مورد حجاب دقیق بگی که سو تفاهم ایجاد نشه. چون اون بندگان خدا شما رو با چادر دیدن و شاید حجاب معیار خیلی مهمی براشون باشه. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز