2777
2789
100 گل

100درصد منظورمه

من یک عددخوشگلم🍃که دانشگاه نرفتم، ولی تافل زبان گرفتم، خیاطی انلاین یادگرفتم،آرایشگری کلی مدرک گرفتم و کارکردم، آشپزی و کیک پزیم خوبه.ولی الان درآمدم از یه راه دیگ اس(augur) ای دی تلگرامم@fal_varagh4478 لطفا گزارش نزنین بخدا 50تاکربریم ترکوندین 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کسی ف..... 

ال کامل خواست ترکیبی میگیرم دقیق از حس شخص مقابل و خیانت و دوری از سنگینی و وعده برگشت و سرکتاب و جفتی ستاره و درسی و مالی و بچه وجنسیت میگم 45

من یک عددخوشگلم🍃که دانشگاه نرفتم، ولی تافل زبان گرفتم، خیاطی انلاین یادگرفتم،آرایشگری کلی مدرک گرفتم و کارکردم، آشپزی و کیک پزیم خوبه.ولی الان درآمدم از یه راه دیگ اس(augur) ای دی تلگرامم@fal_varagh4478 لطفا گزارش نزنین بخدا 50تاکربریم ترکوندین 
ی نیت بگیر ببین دوسم دارع

داره، فکرش یکم درگیره

من یک عددخوشگلم🍃که دانشگاه نرفتم، ولی تافل زبان گرفتم، خیاطی انلاین یادگرفتم،آرایشگری کلی مدرک گرفتم و کارکردم، آشپزی و کیک پزیم خوبه.ولی الان درآمدم از یه راه دیگ اس(augur) ای دی تلگرامم@fal_varagh4478 لطفا گزارش نزنین بخدا 50تاکربریم ترکوندین 
100درصد منظورمه

حس مهدی بهم چیه؟؟

باهاش ازدواج میکنم در اینده؟؟

یه دختر شمالی هستم که مشهد زندگی میکنه😁 درحال حاضر پشت کنکوری هستم دعاکنید پزشکی قبول بشم💔🙂اگه امضامو خوندی واسه حال روحیم و حل شدن مشکلاتم یه صلوات مهمونم کن😓❤🌺💐
کات نداری 

منننن لطفا🙏 نیت کردم

با یه صلوات آمین بگو خواهرگلم.خدایا هرکی چشمش به این امضا افتاد همون لحظه دلشو شاد کن.اگه دختره یه بخت خوب نصیبش کن.اگه منتظره دامنشو سبز کن.اگه غصه داره خدایا به بزرگیت قسمت میدم ارامشی از جنس خودت نصیبش کن.اگه مستاجره صاحب خونش کن.اگه با شوهرش مشکل داره دلشونو به هم رضا کن.خدایا خیلی از دوستام ناراحتی هایی دارن که نمیتونن بیان کنن اونا فقط تورو دارن جوری به خودت نزدیکشون کن که ناراحتیشونو فراموش کنن.اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم.
برای منم میشه بگیرید

زمان میبره نیتتون گلم

من یک عددخوشگلم🍃که دانشگاه نرفتم، ولی تافل زبان گرفتم، خیاطی انلاین یادگرفتم،آرایشگری کلی مدرک گرفتم و کارکردم، آشپزی و کیک پزیم خوبه.ولی الان درآمدم از یه راه دیگ اس(augur) ای دی تلگرامم@fal_varagh4478 لطفا گزارش نزنین بخدا 50تاکربریم ترکوندین 
کی ازدواج میکنم ؟احمد‌پشیمون ؟دوباره میاد خاستگاریم یانه ؟اصلا بااحمد ازدواج میکنم یا ن ؟

وعده اش 5

من یک عددخوشگلم🍃که دانشگاه نرفتم، ولی تافل زبان گرفتم، خیاطی انلاین یادگرفتم،آرایشگری کلی مدرک گرفتم و کارکردم، آشپزی و کیک پزیم خوبه.ولی الان درآمدم از یه راه دیگ اس(augur) ای دی تلگرامم@fal_varagh4478 لطفا گزارش نزنین بخدا 50تاکربریم ترکوندین 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز