من دیشب بیمارستان ۱۵خرداد بستری بودم جراحی شده بودم.
ازش تعریف بد خیلی شنیده بودم پامم داخلش نذاشتم تاحالا اما چون تو خونه بیهوش شدم اجبارا بردنم اونجا
بر خلاف انتظارم یه بیمارستان شلوغ دولتی با همه ی اقشار و هر نوع مراجعه کننده ای به حدی مهربون و خوش اخلاق بودن که فقط تو دلم دعاشون کردم و ازشون یه تشکر جانانه کردم .خوش بحالشون که انقدر عاشق شغلشون هستن و مردم ازشون راضین البته بخش زنان بودم از بقیه قسمت ها اطلاعی ندارم