2777
2789
عنوان

مجازی

| مشاهده متن کامل بحث + 470 بازدید | 49 پست
خیلییییییی اولش نمیخواستم بت بگم گفتم ناراحت میشه میخوره تو ذوقت ولی گفتم بخوره بهتره تا بعد خودت ن ...

مرسی🙂❤️

به غم کسی اسیرم که ز من خبر ندارد ، عجب از محبت من که در او اثر ندارد ، غلط است هر که گوید که به دل ره است دل را ، دل من ز غصه خون شد ، دل او خبر ندارد 🥲💔 بسوزه پدر زشتی که طرفم نمیایییی💔💔💔 دعا کنید فراموشم کنه دلش رو شکستم گریش رو در آوردم کاش اذیت نشه سر من کاش دوسم نداشته باشه حالا که دوسش ندارم حالا که دل به یکی دیگه بستم. تروخدا دعا کنید فراموشش کنم نمیخوام بهش برسم فقط یادم بره کاش هیچ وقت نرفته بودم اون هئیت.ورژن دخترونه حبیبم. بی احساسم نیستم دلم دریاست به اسم کاربریم گیر ندید موقع ثبت نام داشتم اهنگ شادمهر رو گوش میدادم همون اسم اهنگ رو نوشتم.😁

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ناراحت نباش دیگه اک:/

ن بابا ناراحت چی اخه😂🖤

به غم کسی اسیرم که ز من خبر ندارد ، عجب از محبت من که در او اثر ندارد ، غلط است هر که گوید که به دل ره است دل را ، دل من ز غصه خون شد ، دل او خبر ندارد 🥲💔 بسوزه پدر زشتی که طرفم نمیایییی💔💔💔 دعا کنید فراموشم کنه دلش رو شکستم گریش رو در آوردم کاش اذیت نشه سر من کاش دوسم نداشته باشه حالا که دوسش ندارم حالا که دل به یکی دیگه بستم. تروخدا دعا کنید فراموشش کنم نمیخوام بهش برسم فقط یادم بره کاش هیچ وقت نرفته بودم اون هئیت.ورژن دخترونه حبیبم. بی احساسم نیستم دلم دریاست به اسم کاربریم گیر ندید موقع ثبت نام داشتم اهنگ شادمهر رو گوش میدادم همون اسم اهنگ رو نوشتم.😁
از چ لحاظ سر تره؟میشه بگی؟

قیافه 

تیپ و وضعیت مالی و با کلاسی و اینا😂🤦‍♀️

به غم کسی اسیرم که ز من خبر ندارد ، عجب از محبت من که در او اثر ندارد ، غلط است هر که گوید که به دل ره است دل را ، دل من ز غصه خون شد ، دل او خبر ندارد 🥲💔 بسوزه پدر زشتی که طرفم نمیایییی💔💔💔 دعا کنید فراموشم کنه دلش رو شکستم گریش رو در آوردم کاش اذیت نشه سر من کاش دوسم نداشته باشه حالا که دوسش ندارم حالا که دل به یکی دیگه بستم. تروخدا دعا کنید فراموشش کنم نمیخوام بهش برسم فقط یادم بره کاش هیچ وقت نرفته بودم اون هئیت.ورژن دخترونه حبیبم. بی احساسم نیستم دلم دریاست به اسم کاربریم گیر ندید موقع ثبت نام داشتم اهنگ شادمهر رو گوش میدادم همون اسم اهنگ رو نوشتم.😁
اعتناد بنفس داشته باشی ب راحتی میاد سمتت

متاسفانه هیچ وقت نداشتم زیر صفره اعتماد به نفسم خیلیی

به غم کسی اسیرم که ز من خبر ندارد ، عجب از محبت من که در او اثر ندارد ، غلط است هر که گوید که به دل ره است دل را ، دل من ز غصه خون شد ، دل او خبر ندارد 🥲💔 بسوزه پدر زشتی که طرفم نمیایییی💔💔💔 دعا کنید فراموشم کنه دلش رو شکستم گریش رو در آوردم کاش اذیت نشه سر من کاش دوسم نداشته باشه حالا که دوسش ندارم حالا که دل به یکی دیگه بستم. تروخدا دعا کنید فراموشش کنم نمیخوام بهش برسم فقط یادم بره کاش هیچ وقت نرفته بودم اون هئیت.ورژن دخترونه حبیبم. بی احساسم نیستم دلم دریاست به اسم کاربریم گیر ندید موقع ثبت نام داشتم اهنگ شادمهر رو گوش میدادم همون اسم اهنگ رو نوشتم.😁
قیافه  تیپ و وضعیت مالی و با کلاسی و اینا😂🤦‍♀️

گول اینا رو نخور.منم با کراشم رفتم تو رابطه و ظاهرا اون از من سرتر بود (البته ب جز قیافه و تیپ) امت پولدار و با کلاس و با شخصیت بنظر میومد اما وقتی باهاش رفتم تو رابطه فهمیدم اصلااااا اون ادمی ک فک میکردم نیست و فوق العاده بی شخصیت و بی شعورع و اصلنم با کلاس نبود.خانوادشم خیلی با کلاس و با شخصیت ب نظر میومدن اما فهمیدم اونا هم اصلا این طور نیستن.با اینکه باهاشون رفت و امد داشتیم اما بازم تا وقتی باهاش تو رابطه نرفتم ب شخصیت واقعیش پی نبردم..

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   aradyouarezoo  |  38 دقیقه پیش
توسط   شیرین_1313  |  55 دقیقه پیش