2777
2789
عنوان

برنده شدم

353 بازدید | 29 پست

طرح مادران برنده شدم ت سایت زده ولی پیامک نیومده کی میاد کسی میدونه

💙💗گاهی ادم های عاقل اشتباه میکنند.مهربون ترین ها عصبی میشوند.زرنگ ترین ها نمیفهمند.قوی ترین ها کم میارن.ماه را میبینی؟او هم کامل نیست اما میدرخشد:) هیچکس کامل نیست.پس خودت را با تمام نقص هایت بپذیر....💗💙

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چی ؟

طرح مادران ماشین برنده شدم 

💙💗گاهی ادم های عاقل اشتباه میکنند.مهربون ترین ها عصبی میشوند.زرنگ ترین ها نمیفهمند.قوی ترین ها کم میارن.ماه را میبینی؟او هم کامل نیست اما میدرخشد:) هیچکس کامل نیست.پس خودت را با تمام نقص هایت بپذیر....💗💙
پول تو حسابت بود ؟

ن طرح مادران نیازی نی پول باشه

💙💗گاهی ادم های عاقل اشتباه میکنند.مهربون ترین ها عصبی میشوند.زرنگ ترین ها نمیفهمند.قوی ترین ها کم میارن.ماه را میبینی؟او هم کامل نیست اما میدرخشد:) هیچکس کامل نیست.پس خودت را با تمام نقص هایت بپذیر....💗💙

اخ خداکنه خواهرمم برنده شه

چقدر پول تو حسابت بود؟

اگه تونستم کمکت کنم یا خندرو رو لبات اوردم از ته دلت برای زندگیم خوشبختیو بخواه💔⚘ ممنون میشم.....بالاخره منم یه روزی میام تایپیک میزنم عکسه خونمو میزارم 🤗 میگم این همون خونه ایی که یه عمر ارزوشو داشتم یه سقفی واسه خودمون باشه.
اخ خداکنه خواهرمم برنده شه چقدر پول تو حسابت بود؟

هچی طرح مادران بدون پول بعد ک برنده شدی پول واریز میشه

💙💗گاهی ادم های عاقل اشتباه میکنند.مهربون ترین ها عصبی میشوند.زرنگ ترین ها نمیفهمند.قوی ترین ها کم میارن.ماه را میبینی؟او هم کامل نیست اما میدرخشد:) هیچکس کامل نیست.پس خودت را با تمام نقص هایت بپذیر....💗💙
ببخشید اگه پلاک فعال داشته باشم بنامم بازم ثبت نام میکنن یا نمیشه؟

نمیتونی عزیز

💙💗گاهی ادم های عاقل اشتباه میکنند.مهربون ترین ها عصبی میشوند.زرنگ ترین ها نمیفهمند.قوی ترین ها کم میارن.ماه را میبینی؟او هم کامل نیست اما میدرخشد:) هیچکس کامل نیست.پس خودت را با تمام نقص هایت بپذیر....💗💙
فیدلیتی؟؟

ن ایران خودرو

💙💗گاهی ادم های عاقل اشتباه میکنند.مهربون ترین ها عصبی میشوند.زرنگ ترین ها نمیفهمند.قوی ترین ها کم میارن.ماه را میبینی؟او هم کامل نیست اما میدرخشد:) هیچکس کامل نیست.پس خودت را با تمام نقص هایت بپذیر....💗💙
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز