2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کی ؟؟

اصطلاحه🤣😂

معنی کاربری که گذاشتم اسم همسر کوروش کبیر هست✨من از نسل کاساندان شهبانوی ۲۸ کشور آسیایی مشاور و همسر کوروش کبیر ، از نسل آرتمیس نخستین و تنها زن دریا سالار جهان ، از نسل گردیه بانوی دلاور و جنگجوی ایرانم💚🤍❤️خدایا ؛ برایم بخواه که برسد ، بیاید ، درست شود ، خوب شود ، خوب خوب ، هر آنچه خواهی💖

بروجرد .لرستان

سلام خویی همشهری

در حسرت دیدار پدری ب سر میبرم ک آخرین بار دستش توی دستم بود ولبخند روی لبش خشک شد ومنو تنها گذاشت .از وقتی رفت منم خندیدن رو فراموش کردم میشه برای شادی روحش ی صلوات بفرستی.سپاسگزارم
سیستان و بلوچستان. زاهدانی ام. قومیت زابلی. ..زبون پدر و مادرم زابلیه 

پدرمم در اصل زابلی  بودن اجدادش ولی خودش بچه خراسانه.شهرستان درگز چند کیلو متر از مشهد اون ور تر به سمت کردستان و گلستان اینا.

ولی خودم زاهدان بزرگ شدم جالب اینجاست حتی یه کلمه زابلی هم یاد ندارم حرف بزنم

عاشقشم چون اونه همه ی آرامشم😍 همسرم😍

همدان،،فارس.

هر چی بیش تر می گذره،بیش تر به این شعر می رسم که می گه:غرض رنجیدن ما بود از دنیا که حاصل شد....  //خدا گر پرده بردارد ز روی کارِ آدم ها....چه شادی ها خورد بر هم....چا بازی ها شود رسوا....یکی خندد ز آبادی....یکی گرید ز بر بادی....یکی از جان کند شادی....یکی از دل کند غوغا....چه کاذب ها شود صادق....چه صادق ها شود کاذب....چه عابد ها شود فاسق....چه فاسق ها شود عابد....چه زشتی ها شود رنگین....چه تلخی ها شود شیرین....چه بالا ها رود پایین....عجب صبری خدا دارد که پرده بر نمی دارد!! //سر بر شانه ی خدا بگذار،تا قصه ی عشق را چنان زیبا بخواند که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت،به رقص درآیی،قصه ی عشق،انسان بودن ما ست!!//
غریب افتادم دلتنگ طاق بستان م

عزیزم توکه نزدیکی من دوازده ساعت فاصله دارم .... کرمانشاه واقعا حال و هوای خاصی داره 

دوستای گلم کار من دوخت نظم دهنده کشو و کمد و آشپزخونه و ... هست .خوشحالم کن با عضو شدنت تو گروهم.آیدی روبیکام@organayzermahdokht
عزیزم توکه نزدیکی من دوازده ساعت فاصله دارم .... کرمانشاه واقعا حال و هوای خاصی داره 

زمستون ها خیلی دیر به دیر میرم بخاطر سرمای هوا   

از نشانه های روشنفکری در نی نی سایت:۱-نگاه نکردن برنامه های تلویزیون ایران۲-داشتن دین انسانیت۳-کار نکردن در خانه پدرشوهر۴-به من چه به توچه۵-ازدواج نکردن به روش سنتی۶-نیاوردن بچه و نگهداری از سگ و گربه بجای بچه۷-خطاب کردن کسایی که ۱بچه بیشتر دارن با عنوان بی کلاس و بیفکر۸-قبول نداشتن مسائل دینی ولی فتوا دادن به کسایی که کاشت ناخن و مژه دارن که نماز دلی بخون قبوله (تو که اصلا نمیدونی چی به چیه چرا الکی حکم میدی؟ مهم دله چیه؟ پس آداب و احکام چی!!!قانون قانونه...رعایتش همه جا واجب...توی رانندگی یه میلی متربرو رو خط عابر پیاده بزن به یکی دیه داره چون تو قانون رو رعایت نکردی ...تو فوتبال گل میزنن افساید باشه مردوده....حالا رسید به قانون های دین رعایتش میشه الکی و سختگیری!!!!همه هم از دم میشن مجتهد و مبلغ...کسی هم بگه حرفتون اشتباهه میگین مغزتون زنگ زده 
عزیزم توکه نزدیکی من دوازده ساعت فاصله دارم .... کرمانشاه واقعا حال و هوای خاصی داره 

خودت کجایی

از نشانه های روشنفکری در نی نی سایت:۱-نگاه نکردن برنامه های تلویزیون ایران۲-داشتن دین انسانیت۳-کار نکردن در خانه پدرشوهر۴-به من چه به توچه۵-ازدواج نکردن به روش سنتی۶-نیاوردن بچه و نگهداری از سگ و گربه بجای بچه۷-خطاب کردن کسایی که ۱بچه بیشتر دارن با عنوان بی کلاس و بیفکر۸-قبول نداشتن مسائل دینی ولی فتوا دادن به کسایی که کاشت ناخن و مژه دارن که نماز دلی بخون قبوله (تو که اصلا نمیدونی چی به چیه چرا الکی حکم میدی؟ مهم دله چیه؟ پس آداب و احکام چی!!!قانون قانونه...رعایتش همه جا واجب...توی رانندگی یه میلی متربرو رو خط عابر پیاده بزن به یکی دیه داره چون تو قانون رو رعایت نکردی ...تو فوتبال گل میزنن افساید باشه مردوده....حالا رسید به قانون های دین رعایتش میشه الکی و سختگیری!!!!همه هم از دم میشن مجتهد و مبلغ...کسی هم بگه حرفتون اشتباهه میگین مغزتون زنگ زده 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز