2777
2789
عنوان

امشب...🥲🥲

| مشاهده متن کامل بحث + 382 بازدید | 22 پست
۴

الهــــــی😭🥺

درسته من از زندگیت خبر ندارم عزیزم ولی میگم بخاطر بچت اگه میشه برگرد دلم سوخت برا بچت من خودم مادرم کاملا درکت میکنم دوری از بچه خیلـــــــی سخته اینجوری هم خودت نریض میشی هم اون طفل معصوم وگرنه برا شوهرت فرقی نمیکنه 

هممون تو زندگی مشکل داریم باید بسوزیمو بسازیم بخاطر بچه هامون قوی باشیم


وقتی از بهترین آدمای زندگیت میرنجی حتی اگه بگی بخشیدمش یه چیزی ته دلت میمونه.. کینه نیس یه جای زخمه یه چیز که نمیزاره اوضاع مثل قبل شه هرچقد هم تلاش کنی خودتو بزنی به اون راه و بگی نه.. بی فایدس یه چیزی این وسط از بین رفته و جای خالیش تا همیشه درد میکنه 💔کینه را از خدایی آموختم که بخاطر یه اشتباه هرگز شیطان را نبحشید🤞
الهــــــی😭🥺 درسته من از زندگیت خبر ندارم عزیزم ولی میگم بخاطر بچت اگه میشه برگرد دلم سوخت برا بچ ...

نمی تونم کاش اینقدرراحت بود کدوم مادری میتونه بین جدایی وآغوش بچش جدایی روانتخاب کنه ؟؟گفتم که امان ازاجبار من حتی انتخابم نکردم مجبوربودم

نذر خیاطی نذر هنر خیاطی👇https://eitaa.com/joinchat/188219659Cb23e355addاین نذری سهم شماست عزیزم👆🌸بهت علم و هنر رو هدیه دادم لطفا از این هدیه بهترین استفاده رو بکن دوست من♥️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خاک توسرش بی عرضگی و ازپس زندگی برنیومدن رو زن تلافی میکنن چوبشومیخوره

وضع مالیش بدنیست مشکل چیزدیگست

نذر خیاطی نذر هنر خیاطی👇https://eitaa.com/joinchat/188219659Cb23e355addاین نذری سهم شماست عزیزم👆🌸بهت علم و هنر رو هدیه دادم لطفا از این هدیه بهترین استفاده رو بکن دوست من♥️
راحت بگو همه اکثرا مالی مینالن این دردش کجاست

عصبیه دیگه دست بزن داره مشکل مالی نداره 

نذر خیاطی نذر هنر خیاطی👇https://eitaa.com/joinchat/188219659Cb23e355addاین نذری سهم شماست عزیزم👆🌸بهت علم و هنر رو هدیه دادم لطفا از این هدیه بهترین استفاده رو بکن دوست من♥️
نمی تونم کاش اینقدرراحت بود کدوم مادری میتونه بین جدایی وآغوش بچش جدایی روانتخاب کنه ؟؟گفتم که امان ...

خیلی ناراحت شدم برات انشالله مشکلت زودی حل شه بچتو بگیری بغلت، شوهرت یکم به خودش بیاد آدم شه 

بگـــو بیشعور الان دوره زمونه کتک زدنه آخه 😑😥

وقتی از بهترین آدمای زندگیت میرنجی حتی اگه بگی بخشیدمش یه چیزی ته دلت میمونه.. کینه نیس یه جای زخمه یه چیز که نمیزاره اوضاع مثل قبل شه هرچقد هم تلاش کنی خودتو بزنی به اون راه و بگی نه.. بی فایدس یه چیزی این وسط از بین رفته و جای خالیش تا همیشه درد میکنه 💔کینه را از خدایی آموختم که بخاطر یه اشتباه هرگز شیطان را نبحشید🤞
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز