2777
2789
اخی عزیزم یه فیلم بذارید یه جوری بخودت حس خوب بده هیچی مهمتر از خودت نی🥰

ممنون .اره الان ب پسرم گفتم خونه درو جمع کنیم بریم ی کم خوراکی بخریم بخوریم

خدا جونم می دونم هوای زندگیمو داری .خدایا خودت پشت و پناه خانوادم باش و عاقبت بخیرشون کن .یا امام زمان پسرهام نذر یاری قیام شما هستن اقا جان🥰😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای دلم میخواد ماهیا عید و هرچه زودتر تو بازار ببینم🥰🌺

اینجا نه همیشه سرد و برفی بود هوا 

ولی از دیروز گرم‌و آفتابی‌ انگارآخرای سال‌و حال و هوای عید

خریدش😁⚘

 اَزگرگ‌ بودن دَم‌ نزن..انسآنم‌گآهی‌ آرزوست..🦋گرگرآک سآبق🦎با‌نظر‌‌‌من‌مخالفی ‌نیازی‌به‌بحث‌نیست‌یواش‌بکش‌کنار✋😏خیلی مظلومانه‌ تعلیق شدم💔😂
عین جنین جمع شو تو خودت زانوهات جمع کن تو شکمت.. خیلی عالیه

مرررسی

معبود من چگونه تو را بخوانم و حال آنکه من منم و چگونه امیدم را از تو قطع کنم و حال آنکه تو تویی؟ خدایا! آنگاه که از تو نخواهم که به من عطا کنی پس کیست که از او درخواست عطا کنم؟ خدایا! آنگاه که تو را نخوانم تا مرا اجابت کنی، پس کیست که او را بخوانم تا اجابتم کند؟ خدایا! آنگاه که به‌سوی تو زاری نکنم تا به من مهرآوری، پس کیست که به‌ سوی او زاری کنم تا به من مهر آورد، خدایا! چنان‌که دریا را برای موسی (درود خدا بر او) شکافتی و نجاتش دادی، از تو می‌خواهم بر محمّد و خاندانش درود فرستی و از آنچه در آن گرفتارم مرا رهایی بخشی و بر من گشایش دهی گشایشی فوری نه دیر وقت، به فضل و مهربانی‌ات، ای مهربان‌ترین مهربانان.
دکتر رفتم سونو اینا دادم سالم بودم  چون تاحالا سابقه نداشتم حامله هم نبودم  آمپول زدم بع ...

سه روز 

تنها تغییرش این ماه این بور یکم عفونت داشتم دکتر رفتم پاپ اسمیر گرفت خوب بود مترونیدازول داد و پماد واژینال 

نمیدونم ممکنه بخاطر این،باشه؟ چون سابقه،نداشتم اصلا همیشه زودتر میشم ولی دیرتر هیچوقت

معبود من چگونه تو را بخوانم و حال آنکه من منم و چگونه امیدم را از تو قطع کنم و حال آنکه تو تویی؟ خدایا! آنگاه که از تو نخواهم که به من عطا کنی پس کیست که از او درخواست عطا کنم؟ خدایا! آنگاه که تو را نخوانم تا مرا اجابت کنی، پس کیست که او را بخوانم تا اجابتم کند؟ خدایا! آنگاه که به‌سوی تو زاری نکنم تا به من مهرآوری، پس کیست که به‌ سوی او زاری کنم تا به من مهر آورد، خدایا! چنان‌که دریا را برای موسی (درود خدا بر او) شکافتی و نجاتش دادی، از تو می‌خواهم بر محمّد و خاندانش درود فرستی و از آنچه در آن گرفتارم مرا رهایی بخشی و بر من گشایش دهی گشایشی فوری نه دیر وقت، به فضل و مهربانی‌ات، ای مهربان‌ترین مهربانان.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792