2777
2789
عنوان

آی یو آی

| مشاهده متن کامل بحث + 457 بازدید | 26 پست
نمیدونم چون وقتی خودمو خشک میکنم روی دستمال میبینم لکه قهوه ای رنگ 

من میگم شاید لانه گزینی بوده...بیبی چک زدی؟

لطفا برای سلامت تو دلیم دعا کنین و صلوات بفرستین که سالم باشه...اجرتون با امام زمان 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نشون میده اگه فردا بزنم

بزن من میگم یکی

ضرر ک نداره

ولی خب اگرم منفی بشه 

ممکنه اشتباه باشه

چون زود زدی 


لطفا برای سلامت تو دلیم دعا کنین و صلوات بفرستین که سالم باشه...اجرتون با امام زمان 
بزن من میگم یکی ضرر ک نداره ولی خب اگرم منفی بشه  ممکنه اشتباه باشه چون زود زدی

باشه عزیزم لطفا واسم دعا کن خیلی اذیت شدم منم واسه فندقت صلوات فرستادم انشالله بسلامت بیاد بغلت 

اگه حرف وزن نداره! پس چه جوری کمر آدم را میشکونه؟ ಥ‿ಥ 
باشه عزیزم لطفا واسم دعا کن خیلی اذیت شدم منم واسه فندقت صلوات فرستادم انشالله بسلامت بیاد بغلت  ...

دورت بگردم عزیزم

حتما برات دعا میکنم

پسرم الان س سال و نیمشه عزیزم

تو اقدام برای دومی هستم

دعا کن باردار بشم منم این ماه

دقیقا همزمان با شما منم امپول ازاد سازی زدم و اقدام داشتم


لطفا برای سلامت تو دلیم دعا کنین و صلوات بفرستین که سالم باشه...اجرتون با امام زمان 
دورت بگردم عزیزم حتما برات دعا میکنم پسرم الان س سال و نیمشه عزیزم تو اقدام برای دومی هستم دعا ک ...

خدا گل پسرتو حفظ کنه، انشالله دومی هم باردار میشی و به خواسته دلت برسی 🙏

اگه حرف وزن نداره! پس چه جوری کمر آدم را میشکونه؟ ಥ‿ಥ 
سلام عزیزم حالتون خوبه میشه لطفا بگین نتیجه گرفتین یا نه؟  و از هزینه های iui

سلام ممنون, عزیزم

نه متاسفانه خود دکترم هم گفت درصدش کمه 

هزینه ش حقیقتش من کلینک خصوصی رفتم داروها و ازمایشها و سونو هاش و دستمزد دکتر هشت میلیون شد

اگه حرف وزن نداره! پس چه جوری کمر آدم را میشکونه؟ ಥ‿ಥ 

ممنون که جواب دادین، من فروردین امسال پسرمو از دست دادم و یه دختر 7 ساله دارم ،خیلی خودمو و همسرم ذوق پسرمونو داشتیم البته با رعایت رژیمو سونو و زمان تخمک گذاری و خواست خدا پسر شده بود ولی قسمت نشد بمونه، خیلی دوست دارم خدا دوباره بهم یه پسر سالم بده ولی همسرم قبول نمی کنه برای. Iui 

از خدا میخوام تمام خانوم هایی که اولاد میخوان خدا بهشون صحیح و سالم بده 

تا ببینیم خدا برای ما چی میخواد، فقط از خدا دل خوش و آرامش  و سلامتی برای همه آرزو دارم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز