2789
عنوان

عکس طلا

| مشاهده متن کامل بحث + 971 بازدید | 46 پست

طلاهات همه توسلیقه من بود

خدایا مرسی که ناامیدم نکردی 😍😍این امضاهم توهماتم قبل فهمیدن جنسیته 😂😂😂۱۲بهمن بی بی چک وآزمایشم مثبت شد خدایا مرسی برای هدیه قشنگت 😍😍۴ اسفند صدای قلب نی نی رو شنیدم کنجدم انشاالله تن سالمتم بغل کنم😍😍 کنجدم زود بزرگ شو بیا پیشمون که اگه داداشی الان بدونه تو توی دلمی شب که بخوابم دلم رو پاره میکنه که تورو بیاره بیرون باهات بازی کنه 😂😂😂بالاخره به داداش پارسا هم گفتم قراره یه نی نی بهمون اضافه بشه قیافش این شکلی شده بود🙆‍♂️🙆‍♂️🙆‍♂️😍😍😍خاله ها میشه برای اینکه نی نی صحیح وسالم بیاد بغلم یه صلوات بفرستین 😘😘عشقم اگه دختر باشی اسمتو میزارم مهرسا 😍😍۵فروردین رفتم ان تی دکتر گفت احتمالا دختری 😍😍😍دخترم نمیدونی چه حس قشنگیه تصوراینکه من مادر یه دخترم خیلی خوبه که تودختر منی نمیدونی چه تصوارت قشنگی برای تو وداداشی دارم انشاالله روز حنابندان داداش خودت با حناش میرقصی 😍😍شب عروسی توام داداشت میاد به شوهرت میگه نبینم آبجیم رو اذیت کنی ها اون نفس دادششه 😍😍خدایا خانوادم رو به تومیسپارم خودت نگهدارشون باش🙏خدایا اینقدر بهم عمر بده این روزا رو ببینم 🙏🙏 زندگیم مامان هرروز آهنگ دختر من یارباباش رو میزاره وباهاش حسابی قر میده انشاالله سال دیگه تودست میزنی من قر میدم 😂😂😂میگما دخترم یه وقت ناراحت نشی که تیکرت آبیه آخه صورتیه خیلی بی حس وحاله من میخوام همیشه تونقشت توزندگی پررنگ باشه بخاطر همون دیدم آبیه بهتره 😂😂بابایی بهم میگه دلت رو خوش نکن که دختر باشه فعلا قطعی نیست آخه چی میگه این بابا😂😂منوداداش پارسا باهم شرط بستیم اون گفته پسری من گفتم دختری گفته اگه پسر باشی باید ۱۰تاپول سفید بهش بدم منظورش تراوله ببینم سربلندم میکنی مامان 😂😂الاهی مامان فدای ضربان قلبت بشم توروخدا دیگه منو نترسون🙏عزیزمامان امروز ۲۳فروردین رفتم سونوگفت پسری که 🤔🤔نی نی نازم پسره به امید خدا یه داداش برای پسرم میارم😍🙏امروز۵خرداد نی نی منم بالاخره تکون خورد😍😍😍داداش پارسا میگفت واای مامان چه جونی داره😂😂

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

دقیقا کپی الگوهای کنه منتها مال من ی کمی پهن تر هستن

النگوهای من ؟

خدایا مرسی که ناامیدم نکردی 😍😍این امضاهم توهماتم قبل فهمیدن جنسیته 😂😂😂۱۲بهمن بی بی چک وآزمایشم مثبت شد خدایا مرسی برای هدیه قشنگت 😍😍۴ اسفند صدای قلب نی نی رو شنیدم کنجدم انشاالله تن سالمتم بغل کنم😍😍 کنجدم زود بزرگ شو بیا پیشمون که اگه داداشی الان بدونه تو توی دلمی شب که بخوابم دلم رو پاره میکنه که تورو بیاره بیرون باهات بازی کنه 😂😂😂بالاخره به داداش پارسا هم گفتم قراره یه نی نی بهمون اضافه بشه قیافش این شکلی شده بود🙆‍♂️🙆‍♂️🙆‍♂️😍😍😍خاله ها میشه برای اینکه نی نی صحیح وسالم بیاد بغلم یه صلوات بفرستین 😘😘عشقم اگه دختر باشی اسمتو میزارم مهرسا 😍😍۵فروردین رفتم ان تی دکتر گفت احتمالا دختری 😍😍😍دخترم نمیدونی چه حس قشنگیه تصوراینکه من مادر یه دخترم خیلی خوبه که تودختر منی نمیدونی چه تصوارت قشنگی برای تو وداداشی دارم انشاالله روز حنابندان داداش خودت با حناش میرقصی 😍😍شب عروسی توام داداشت میاد به شوهرت میگه نبینم آبجیم رو اذیت کنی ها اون نفس دادششه 😍😍خدایا خانوادم رو به تومیسپارم خودت نگهدارشون باش🙏خدایا اینقدر بهم عمر بده این روزا رو ببینم 🙏🙏 زندگیم مامان هرروز آهنگ دختر من یارباباش رو میزاره وباهاش حسابی قر میده انشاالله سال دیگه تودست میزنی من قر میدم 😂😂😂میگما دخترم یه وقت ناراحت نشی که تیکرت آبیه آخه صورتیه خیلی بی حس وحاله من میخوام همیشه تونقشت توزندگی پررنگ باشه بخاطر همون دیدم آبیه بهتره 😂😂بابایی بهم میگه دلت رو خوش نکن که دختر باشه فعلا قطعی نیست آخه چی میگه این بابا😂😂منوداداش پارسا باهم شرط بستیم اون گفته پسری من گفتم دختری گفته اگه پسر باشی باید ۱۰تاپول سفید بهش بدم منظورش تراوله ببینم سربلندم میکنی مامان 😂😂الاهی مامان فدای ضربان قلبت بشم توروخدا دیگه منو نترسون🙏عزیزمامان امروز ۲۳فروردین رفتم سونوگفت پسری که 🤔🤔نی نی نازم پسره به امید خدا یه داداش برای پسرم میارم😍🙏امروز۵خرداد نی نی منم بالاخره تکون خورد😍😍😍داداش پارسا میگفت واای مامان چه جونی داره😂😂
با منی گلی؟ 

بله عزیزم

خدایا مرسی که ناامیدم نکردی 😍😍این امضاهم توهماتم قبل فهمیدن جنسیته 😂😂😂۱۲بهمن بی بی چک وآزمایشم مثبت شد خدایا مرسی برای هدیه قشنگت 😍😍۴ اسفند صدای قلب نی نی رو شنیدم کنجدم انشاالله تن سالمتم بغل کنم😍😍 کنجدم زود بزرگ شو بیا پیشمون که اگه داداشی الان بدونه تو توی دلمی شب که بخوابم دلم رو پاره میکنه که تورو بیاره بیرون باهات بازی کنه 😂😂😂بالاخره به داداش پارسا هم گفتم قراره یه نی نی بهمون اضافه بشه قیافش این شکلی شده بود🙆‍♂️🙆‍♂️🙆‍♂️😍😍😍خاله ها میشه برای اینکه نی نی صحیح وسالم بیاد بغلم یه صلوات بفرستین 😘😘عشقم اگه دختر باشی اسمتو میزارم مهرسا 😍😍۵فروردین رفتم ان تی دکتر گفت احتمالا دختری 😍😍😍دخترم نمیدونی چه حس قشنگیه تصوراینکه من مادر یه دخترم خیلی خوبه که تودختر منی نمیدونی چه تصوارت قشنگی برای تو وداداشی دارم انشاالله روز حنابندان داداش خودت با حناش میرقصی 😍😍شب عروسی توام داداشت میاد به شوهرت میگه نبینم آبجیم رو اذیت کنی ها اون نفس دادششه 😍😍خدایا خانوادم رو به تومیسپارم خودت نگهدارشون باش🙏خدایا اینقدر بهم عمر بده این روزا رو ببینم 🙏🙏 زندگیم مامان هرروز آهنگ دختر من یارباباش رو میزاره وباهاش حسابی قر میده انشاالله سال دیگه تودست میزنی من قر میدم 😂😂😂میگما دخترم یه وقت ناراحت نشی که تیکرت آبیه آخه صورتیه خیلی بی حس وحاله من میخوام همیشه تونقشت توزندگی پررنگ باشه بخاطر همون دیدم آبیه بهتره 😂😂بابایی بهم میگه دلت رو خوش نکن که دختر باشه فعلا قطعی نیست آخه چی میگه این بابا😂😂منوداداش پارسا باهم شرط بستیم اون گفته پسری من گفتم دختری گفته اگه پسر باشی باید ۱۰تاپول سفید بهش بدم منظورش تراوله ببینم سربلندم میکنی مامان 😂😂الاهی مامان فدای ضربان قلبت بشم توروخدا دیگه منو نترسون🙏عزیزمامان امروز ۲۳فروردین رفتم سونوگفت پسری که 🤔🤔نی نی نازم پسره به امید خدا یه داداش برای پسرم میارم😍🙏امروز۵خرداد نی نی منم بالاخره تکون خورد😍😍😍داداش پارسا میگفت واای مامان چه جونی داره😂😂
من ۶۴ گرم عوض کردم ۵۸ گرم‌طلا برداشتم قیمت تعویض و فروش یکی نیست محاله اینجور که شما میگید ۲ سه تومن ...

عزیزم وقتی همه رو یکجا بده همین قیمت میشه قیمتش با تابلو زیاد فرق ندارد شما هم احتمال زیاد سرت کلاه گذاشته

 ادب چیز نامفهومی نی......سعی کن بفهمیش😐😏  تآپیک دعوا تگم کنید 😈😈دختر تابستونم رو مخم راه نرین پلییییز😎😎
سرویسم ۵۶گرم هستش انگشتر ستم که ۶گرمه انگشتر تک داشم ۳گرمه انگشتر سفیدم اصل هستش سنگاش قسمت طلاشم ۹گ ...

به خوشی استفاده کنی 

خدایا مرسی که ناامیدم نکردی 😍😍این امضاهم توهماتم قبل فهمیدن جنسیته 😂😂😂۱۲بهمن بی بی چک وآزمایشم مثبت شد خدایا مرسی برای هدیه قشنگت 😍😍۴ اسفند صدای قلب نی نی رو شنیدم کنجدم انشاالله تن سالمتم بغل کنم😍😍 کنجدم زود بزرگ شو بیا پیشمون که اگه داداشی الان بدونه تو توی دلمی شب که بخوابم دلم رو پاره میکنه که تورو بیاره بیرون باهات بازی کنه 😂😂😂بالاخره به داداش پارسا هم گفتم قراره یه نی نی بهمون اضافه بشه قیافش این شکلی شده بود🙆‍♂️🙆‍♂️🙆‍♂️😍😍😍خاله ها میشه برای اینکه نی نی صحیح وسالم بیاد بغلم یه صلوات بفرستین 😘😘عشقم اگه دختر باشی اسمتو میزارم مهرسا 😍😍۵فروردین رفتم ان تی دکتر گفت احتمالا دختری 😍😍😍دخترم نمیدونی چه حس قشنگیه تصوراینکه من مادر یه دخترم خیلی خوبه که تودختر منی نمیدونی چه تصوارت قشنگی برای تو وداداشی دارم انشاالله روز حنابندان داداش خودت با حناش میرقصی 😍😍شب عروسی توام داداشت میاد به شوهرت میگه نبینم آبجیم رو اذیت کنی ها اون نفس دادششه 😍😍خدایا خانوادم رو به تومیسپارم خودت نگهدارشون باش🙏خدایا اینقدر بهم عمر بده این روزا رو ببینم 🙏🙏 زندگیم مامان هرروز آهنگ دختر من یارباباش رو میزاره وباهاش حسابی قر میده انشاالله سال دیگه تودست میزنی من قر میدم 😂😂😂میگما دخترم یه وقت ناراحت نشی که تیکرت آبیه آخه صورتیه خیلی بی حس وحاله من میخوام همیشه تونقشت توزندگی پررنگ باشه بخاطر همون دیدم آبیه بهتره 😂😂بابایی بهم میگه دلت رو خوش نکن که دختر باشه فعلا قطعی نیست آخه چی میگه این بابا😂😂منوداداش پارسا باهم شرط بستیم اون گفته پسری من گفتم دختری گفته اگه پسر باشی باید ۱۰تاپول سفید بهش بدم منظورش تراوله ببینم سربلندم میکنی مامان 😂😂الاهی مامان فدای ضربان قلبت بشم توروخدا دیگه منو نترسون🙏عزیزمامان امروز ۲۳فروردین رفتم سونوگفت پسری که 🤔🤔نی نی نازم پسره به امید خدا یه داداش برای پسرم میارم😍🙏امروز۵خرداد نی نی منم بالاخره تکون خورد😍😍😍داداش پارسا میگفت واای مامان چه جونی داره😂😂

دوستان من۶تام النگو دارم که ظریفن دستم نمیکنم چون خیلیا گیر میدن که شوهرت بهت گیر داده کم وزن بگیر 

😥😅بنظرتون عوضشون کنم گنده تر بردارم چون اهل النگوم نیستم فقط بخاطر رسم رسوم خریدم 

دوستان من۶تام النگو دارم که ظریفن دستم نمیکنم چون خیلیا گیر میدن که شوهرت بهت گیر داده کم وزن بگیر&n ...

اگه مدلشون شیکه دوستشون داری عوض نکن .

منم این اشتباهو‌کردم هفتا النگو باریک ریز مفتولی داشتم هر کدوم هشت تا نه گرم بود یعنی هفتاش نزدیک شصت گرم .

ولی کسی میدید اصلا معلوم نبود .انقدر گفتن  منم عوض کردم .الان پشیمونم اونا خیلی شیک بود من خودم از این پهنا خوشم نمیاد فقط بخاطر حرف اینو اون چارتا پهن خریدم 

اگه مدلشون شیکه دوستشون داری عوض نکن . منم این اشتباهو‌کردم هفتا النگو باریک ریز مفتولی داشتم هر کد ...

نه ماله من همشون باهم ۳۲گرمن خوبن اما خوب نیش کنایه میزنن حالا با این گرونی طلا روم نمیشه به نامزدم بگم ببریم عوضش کنیم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز