2777
2789
من کاره ای نیستم... ولی نفرین خوب نیست! به این فکرکن که عاقبت الان شماهم شاید از نفرین کسی باشه!!&nb ...

با کسی که تو مشکل افتاد نباید اینطور گفت دلش شکسته بیشتر ناراحت می‌شه

اگه نفرین باشه که تمام دنیا باید نابود می‌شد☺☺☺☺

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با کسی که تو مشکل افتاد نباید اینطور گفت دلش شکسته بیشتر ناراحت می‌شه اگه نفرین باشه که تمام دنیا ب ...

گاهی دل شکسته بهتره تا ناآگاهی... 

نفرین اگه از ته دل باشه خیلی گیراست... من فقط گفتم که ایشون دلشونو مهربون کنن... 

آبی به رنگ احساس من💙
تواین وضعیت تاپیک زدنتون چیه خداکمکتون کنه 

۳هفته نیس اومدی نی‌نی سایت رو بهم ریختی متاسفم برا درک پایینت

الهی ترو به بزرگیت قسم آرزو قلبیم رو حاجت روا کن/۱۴۰۵/۲/۲۵🤲 درخواست دوستی به هيچ عنوان پذیرفته نمیشود✌️

۴ماهه ثضعیتمون همینه ۱۳ مهر۵.۸ اومد چن روز پیش ۵.۴ دیشبم ۶.۱بود ک زدن همه جا ۵.۹  قیامت بود ...

عزیزم شب ها ذکر «لا حول و لا قوه الا بالله » رو هم بخون 

از هلهله ی حرامیان ناراحت نباشید. ببینید سمت کجای این ماجرا هستید؟ اگر سمت خیمه ی امام حسین هستی خدا رو شکر کن تو چیزی داری به اسم شرف ... تو حلال زاده ای ... تو لقمه ی حلال خوردی... این جماعت بارها شادی کردند. با قتل دختر پیامبر...با قتل امیرالمومنین...با قتل امام حسن...با قتل علی اکبر...با قتل حضرت عباس...با قتل علی اصغر...با قتل امام حسین...با اسارت زینب س...شادی کردن اینها چیز جدیدی نیست 🇮🇷 ).

تا صب تو ماشین موندیم همه جا ترافیکه نمیشه تکون خورد توی ماشین هی داریم قل میخوریم قیامته انگار

ای وای 😥

چقدر سخته خدا رحم کنه اول به شما مردم شهر خوی و بعدم به همه ی ادمهای روی زمین که از اسیب و بلا به دور باشن 

عزیزم شب ها ذکر «لا حول و لا قوه الا بالله » رو هم بخون 

ان شاالله این بلا رفع بشه 🤕🤕 

زلزله خودش یک طرف ، سرما هم یک طرف 

از هلهله ی حرامیان ناراحت نباشید. ببینید سمت کجای این ماجرا هستید؟ اگر سمت خیمه ی امام حسین هستی خدا رو شکر کن تو چیزی داری به اسم شرف ... تو حلال زاده ای ... تو لقمه ی حلال خوردی... این جماعت بارها شادی کردند. با قتل دختر پیامبر...با قتل امیرالمومنین...با قتل امام حسن...با قتل علی اکبر...با قتل حضرت عباس...با قتل علی اصغر...با قتل امام حسین...با اسارت زینب س...شادی کردن اینها چیز جدیدی نیست 🇮🇷 ).

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز