2777
2789
عنوان

لیست جهیزیه

| مشاهده متن کامل بحث + 1237 بازدید | 27 پست
در ادامه لیست جهیزیه مربوط به بخش آشپزخونه سرویس چاقو آنچنان به دردتون نمی خوره مخصوصا استندش فقط ج ...

من فقط دو تا چاقو برای جهیزیه م گرفتم. اصلا از استند و سرویس چاقو خوشم نمیاد.

یه چاقوی بزرگ که برای گوشت خرد کردن استفاده میکنم. و یه چاقوی کوچکتر برای استفاده روزمره مثل سالاد خرد کردن و اینها.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واقعا اراده میخواد تو این دوره زمونه جهیزیه مینیمال بردین. انقدر که همه دخالت میکنن و نظر منفی میدن ...

ممنونم

شما هم خوشبخت باشی

از اون کار چاقو خریدنت خوشم اومد 


اتفاق بدی پیش اومده؟ حس میکنی بدبخت شدی؟ یه لحظه صبر کن. از خودت دور شو. توی تاریخ دور شو. اتفاق هایی رو به یاد بیار که فکر میکردی ازشون زنده بیرون نمیایی. چی شد؟گذشت. به اتفاق هایی فکر کن که توی طول تاریخ برای آدمها پیش اومده.به جنگ به قحطی به بیماری ها. حالا توی جغرافیا از خودت دورشو. به کشورهای دیگه فکر کن. به آدمهای دیگه. دردت در مقایسه با دردهایی که بشر متحمل شده چقدر بزرگه؟ چقدر عمیقه؟ من اینجوری با مسائلی ناخوشایند برخورد میکنم
ممنونم شما هم خوشبخت باشی از اون کار چاقو خریدنت خوشم اومد 

ممنون عزیزم. من جهیزیه م مینیمال نبود ولی جنسای خوب خریدم همه رو.

تو بعضی چیزها مثل همون خرید چاقو مینیمال بودم تو خیلی ها نه ولی چند ساله که خونه م خلوت تر  شده.

منم جهیزیه ام خیلی ساده بود ولی کاش همچین لیستی اون موقعه  داشتم تا کمتر  حرص میخوردم که جهیزیه ام خیلی وسایلو نداره البته الان خیلی هم خوشحالم که کلی از وسایل اصافه که بقیه تو جهیزیه حتما میخرن و من ندارم خیلی هم راحت تر هستم 

هیچ وقت توقع نداشته باش اون حسی که به ادما میدی رو پس بگیری .........اونا قلب ♥️تو رو ندارن😔

وسایل خیاطی مثل نخ و سوزن و قیچی و متر و اتو هم لازمه 

یه سری ابزار ها مثل پیچ گوشتی انبر دست و اچار البته جزو جهیزیه فکر نکنم باشه 😅

هیچ وقت توقع نداشته باش اون حسی که به ادما میدی رو پس بگیری .........اونا قلب ♥️تو رو ندارن😔
منم جهیزیه ام خیلی ساده بود ولی کاش همچین لیستی اون موقعه  داشتم تا کمتر  حرص میخوردم که ج ...

بله سبک تر وراحتر

در ضمن اگه واقعا بودجه اش هست میشه این هزینه جای دیگه صرف کرد.

در مورد وسایل خیاطی ومیز اتو اینا که گفتید روزهای آینده می ذارم

🌈یه مینیمالیست با چادر گل گلی🌈

من فقط دو تا چاقو برای جهیزیه م گرفتم. اصلا از استند و سرویس چاقو خوشم نمیاد. یه چاقوی بزرگ که برای ...

منم دو تا چاقو گرفتم که بزرگه تا حالا اصلا استفاده نشده. کوچیکه هم خیلی خیلی کم. شاید تو یک سال سه چهاربار استفاده کردم. 

نمیدونم بقیه که سرویس چاقو میخورن با شیش هفت تا چاقو چه کارایی انجام میدن. من همه کارامو با یه چاقوی میوه خوری انجام میدم 😁


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز