2777
2789
عنوان

پوست شیر

| مشاهده متن کامل بحث + 8747 بازدید | 258 پست
خو با عقد نکردن بلایی سر مژگان نمیاد ؟معلوم نیس چ مرگشه عقدش نمیکنه

نمیخاد تو شناسنامه ش اسمش بمونه وقتی قراره بمیره در واقع ی جور لات بازی و جان فشانی

من دوتا فرشته ی خیلی ناز دارم خدایا شکرت 😍😍😍😍
ای بابا پس چرا برگشتن صدرا تو ماشین بود پس ساحل رو کجا گذاشت 😐😐😐😐

صدرا نیست به نظرم

   من شیفته خوشی های ساده ام ان ها اخرین پناه جان های محزون اند ☘️ ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم.بگذار بگویند غیرمنطقی یا غیراجتماعی هستیم؛ اما به این می‌ارزد که خودمان باشیم ؛ چقدر زندگی ها که با این توضیح خواستن‌ها و تلاشهای بیهوده برای قانع کردن دیگران بر باد رفته اند

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اونایی که میگن کار صدرا بوده واقعا فیلم رو دیدن  مگه صدرا پیش صمد نیود؟ چه جوری رفت تو قبل این ...

بعدم شب حادثه دوربین‌ها ضبط کردن صدرا از لجش نمی‌دونم تند رفته یا چی کلی جریمه شده بود 

هرکیه مشکل شخصی و قدیمی وحشتناکی با خود خود نعیم داره همچین نقشه ای چیده و اینجوری پول خرج میکنه

حدسه عزیزان رگ گردنتون باد نکنه چرا ناراحت میشن یه سری😂😂😂😂

چون رو رضا پروانه کراشن 😂

   من شیفته خوشی های ساده ام ان ها اخرین پناه جان های محزون اند ☘️ ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم.بگذار بگویند غیرمنطقی یا غیراجتماعی هستیم؛ اما به این می‌ارزد که خودمان باشیم ؛ چقدر زندگی ها که با این توضیح خواستن‌ها و تلاشهای بیهوده برای قانع کردن دیگران بر باد رفته اند
من میگ م کار بهزاده قسمت جدید نشون داد ک ی پاش میلنگید قاتل ....بهزاد هم ی پاش میلنگید

اره بهزاد خیلی مشکوک زنشو طلاق داد ولی از طرفیم چون فیلمو یه طوری چیدن که ادم به همه چی شک کنه کاره رضا ام میتونه باشه

این تاپیک بمونه اسی بعد اخر فیلم دوباره تگ کن بیایم ببینیم نظر کی درسته بوده 😂

   من شیفته خوشی های ساده ام ان ها اخرین پناه جان های محزون اند ☘️ ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم.بگذار بگویند غیرمنطقی یا غیراجتماعی هستیم؛ اما به این می‌ارزد که خودمان باشیم ؛ چقدر زندگی ها که با این توضیح خواستن‌ها و تلاشهای بیهوده برای قانع کردن دیگران بر باد رفته اند

احساس میکنم صدراس..یادتونه یه قسمتش وسط خیابون یارو به رضا و نعیم میگقت میبینمتون و همون موقع صدرا هم اونجا بود،البته شایدم نباشه ولی بنظرم اگه ربطی نداشت نمیومدن خیانت صدرا رو بیارن تو فیلم

و من آن روز یک چیز را یاد گرفتم،آدمها از آنچه نشان میدهند به مراتب کثیف ترند..
فقط شما میدونی 😂

با کارگردان نسبت داره 😂

   من شیفته خوشی های ساده ام ان ها اخرین پناه جان های محزون اند ☘️ ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم.بگذار بگویند غیرمنطقی یا غیراجتماعی هستیم؛ اما به این می‌ارزد که خودمان باشیم ؛ چقدر زندگی ها که با این توضیح خواستن‌ها و تلاشهای بیهوده برای قانع کردن دیگران بر باد رفته اند
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز