2777
2789
عنوان

دوسین

| مشاهده متن کامل بحث + 1089 بازدید | 21 پست
عزیزم من از عطاری گرفتم و البته دکتر خیراندیش که پدر علم طب سنتی هستش میگه باید هفت دونه سیاهدونه با ...

آهان ...ممنون عزیزم ...من واسه بارداری میخواستم استفاده کنم ...شما نتیجه گرفتید

آقا بی جوابم نذاشت ...۵محرم بی بی چک ام مثبت شد🥺🥺🥰🥰یا ابوالفضل تا عمر دارم شرمنده اتم ...❤️از ته دلم برای همه چشم انتظار ها دعا میکنم...میشه دعا کنید نی نی و سالم و به وقتش بغل کنم ..ممنون... خدایا شکرت بخاطروجود دوقلو هام
حسن باران این است که زمینی ست، ولی آسمانی شده است و به امداد زمین می آید… اریا 

عااالی❤️👌

آقا بی جوابم نذاشت ...۵محرم بی بی چک ام مثبت شد🥺🥺🥰🥰یا ابوالفضل تا عمر دارم شرمنده اتم ...❤️از ته دلم برای همه چشم انتظار ها دعا میکنم...میشه دعا کنید نی نی و سالم و به وقتش بغل کنم ..ممنون... خدایا شکرت بخاطروجود دوقلو هام

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آهان ...ممنون عزیزم ...من واسه بارداری میخواستم استفاده کنم ...شما نتیجه گرفتید

تازه شروع کردم 

خدایا تا بی نهایت شکرت بابت هدیه ای که بهم دادی من این هدیه رو از حضرت فاطمه زهرا دارم ازت ممنونم مادر♥️🌹
تازه شروع کردم 

انشاالله نتیجه بخش باشه گلم❤️❤️خدا بهت یه نی نی ناز بده 

آقا بی جوابم نذاشت ...۵محرم بی بی چک ام مثبت شد🥺🥺🥰🥰یا ابوالفضل تا عمر دارم شرمنده اتم ...❤️از ته دلم برای همه چشم انتظار ها دعا میکنم...میشه دعا کنید نی نی و سالم و به وقتش بغل کنم ..ممنون... خدایا شکرت بخاطروجود دوقلو هام
انشاالله نتیجه بخش باشه گلم❤️❤️خدا بهت یه نی نی ناز بده 

ممنون عزیزم همچنین

شمار در کنار دوسین کار دیگه ای هم انجام میدی؟

خدایا تا بی نهایت شکرت بابت هدیه ای که بهم دادی من این هدیه رو از حضرت فاطمه زهرا دارم ازت ممنونم مادر♥️🌹
ممنون عزیزم همچنین شمار در کنار دوسین کار دیگه ای هم انجام میدی؟

من دوسین یه مدت خوردم خیلی جوش زدم ...پوست ریخت بیرون ...الان ورزش و رژیمم باید وزن کم کنم ...ده کیلو کم کردم ولی بازم باید کم کنم ...دارو هم میخورم ...ماه بعد میرم آمپول آزادسازی میزنم

آقا بی جوابم نذاشت ...۵محرم بی بی چک ام مثبت شد🥺🥺🥰🥰یا ابوالفضل تا عمر دارم شرمنده اتم ...❤️از ته دلم برای همه چشم انتظار ها دعا میکنم...میشه دعا کنید نی نی و سالم و به وقتش بغل کنم ..ممنون... خدایا شکرت بخاطروجود دوقلو هام
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز