این سایت جز تلف کردن وقت و عمرو اینترنتتون هیچکار دیگه ای براتون نمیکنه ...خودمم کم کم میخام برم 💔😐 میدونی بی ارزشی اطرافیانم کی برام ثابت شد؟زمانی که سگ ۱۰تومنی ارزشش برام از قیمت ادم تو دارک وب که ۲۰میلیارده برام بیشتر شد.....تازه تو از ۲۰میلیاردم یا شایدم بیشتر بارزشی اینو یادت نره 😉 خشونت علیه #زنان همیشه یه چشم کبود و دندون شکسته و خلاصه دهن پر خون نیست بابا گاهی وقتا اون اضطراب کوفتیه ک تو جون زن گذاشتن که فکر میکنه باید لاغر تر مهربون تر خوشکل تر #باکره تر خانه دار تر باشه تا خودشنباشه تا برای یه مرد کافی باشه 💔 اره همون نقابی ک تو صورت همه #زنان گذاشتن ازدواج مایه بدبختی و بزرگترین خشونت علیه یه زنه میدونی چرا؟! کدوم مردیه ک برده جنسی شبانه روزی داره بدش میاد کدومشون از کیسه بوکس مفتکی اشپز خدمتکار خیاط ودستگاه جوجه کشی بدش میاد؟ :) #نه.به.ازدواج.با.مرد.ایرانی. #نعلت.بر.زن.ستیزان
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
این آهنگو براش بفرست آهای عشق مجازی دیگه منو نداری
میشه برای شادی روح مهتابم (خواهرم که جوون و پر از آرزو از دنیا رفت )صلوات بفرستید 💔 دختر فرفریم سه ساله شدی 👧 میدونی که قشنگترین اتفاق زندگیه منو و باباتی من همه چیتو دوست دارم حتی وقتی میری بغل بابات و دیگه منو یادت میره 🤕 حتی وقتی که باهام لج میکنی میشینی جیغ میزنی و از حرص قرمز میشی 😕 حتی وقتی که من حواسم نیست یهو جیم میشی و بعدش میبینم ت ر زدی به جایی / حتی وقتی گریه میکنی و بغلت میکنم باحرص موهامو میکشی / شاید ی روزی بزرگ شدی و این سایت باشه و بیای امضامو ببینی 😐 مادر یعنی: همه دردات مال من/ یاخچی که وارسان ♡ دکتر انوشه راست میگه که : گیریم عذر خواهی کردی برای حرفی که زدی با ذاتی که آشکار شد چه میکنی /؟!
این سایت جز تلف کردن وقت و عمرو اینترنتتون هیچکار دیگه ای براتون نمیکنه ...خودمم کم کم میخام برم 💔😐 میدونی بی ارزشی اطرافیانم کی برام ثابت شد؟زمانی که سگ ۱۰تومنی ارزشش برام از قیمت ادم تو دارک وب که ۲۰میلیارده برام بیشتر شد.....تازه تو از ۲۰میلیاردم یا شایدم بیشتر بارزشی اینو یادت نره 😉 خشونت علیه #زنان همیشه یه چشم کبود و دندون شکسته و خلاصه دهن پر خون نیست بابا گاهی وقتا اون اضطراب کوفتیه ک تو جون زن گذاشتن که فکر میکنه باید لاغر تر مهربون تر خوشکل تر #باکره تر خانه دار تر باشه تا خودشنباشه تا برای یه مرد کافی باشه 💔 اره همون نقابی ک تو صورت همه #زنان گذاشتن ازدواج مایه بدبختی و بزرگترین خشونت علیه یه زنه میدونی چرا؟! کدوم مردیه ک برده جنسی شبانه روزی داره بدش میاد کدومشون از کیسه بوکس مفتکی اشپز خدمتکار خیاط ودستگاه جوجه کشی بدش میاد؟ :) #نه.به.ازدواج.با.مرد.ایرانی. #نعلت.بر.زن.ستیزان