2777
2789
عنوان

خرید خونه

193 بازدید | 16 پست

بچه ها من کلی وام برداشتم با پول ماشین و طلا میشه یه تومن یه تومنم نامزدم بزاره دو تومن یه واحد برداریم چون فعلا رسمی نشدیم من با خانوادم میرم پای معامله و گفتم پول خودمه قراره ب اسم منم باشه حالا هر سری میریم تا پای معامله بخاطر ۲۰ تومن و ۳۰ تومن بهم میخوره دیگه خانوادمم گفتن ما باهات نمیایم تو دو میلیارد میخوای خونه بخری سر پول جزیی بهمش میزنی حالا دیروز رفتیم سر معامله به نامزدم میگم معاملش کنیم میگه نه اون ۳۰ تومنو کم نکرد بزنیدش بهم بابام کم مونده بود همونجا منو بزنه گف تو دو میلیارد داری بدی حالا سر ۳۰ تومن نمیخریش آخرش با عصبانیت و دعوا تموم شد

منم کلی دعوا کردم با نامزدم چرا اینجوری میکنی

حالا چیکار کنم بنظرتون 

از یه طرفی دلم میسوزه پولمون رو خونه نخریم بی ارزش میشه از یه طرفیم دیگه کسی بام نمیاد 

حالا نامزدمم میگه از دستت ناراحتم

ینی مسخره بچه ها هم شدم ۶ ماه دنبال خونه ام هیچی بهچی کلی ضرر کردیم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


شاید هم نمیخواد پول بده داره اینجوری میکنه 

خودمم همین فکرو میکنم بهش صبح پیام دادم صداش زدم گف ازت دلخورم منم خرفا مو بش گفتم آخرشم گفتم ب این باور رسیدم خودت دلت نمیخواد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز