با شوهرم صبح بحثمون شد قهر کردیم امروز تولد پسرمم بود شب که اومد خونه براش یه کیک گرفته بود برای منم یه پلاک کوچولو برای روز زن ولی اصلا صدام نزد واینا که بیا منم تو اتاق بودم الانم اون تو هال خوابه من تو اتاق به نظرتون چکار کنم
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
ارههه بکن ، منم امشب با همسرم قهر بودم بعد کادو و اینکه بردم بیرون کلا ناز و همه چی گزاشتم کنار کلی بغلش کردم الان ت این وضعیت قهر و ادامه بدی دیگ برات چیزی نمیخره ت این مناسبت ها
عشق نه درمونه و نه بیماریه درد پنهونیه ک بدجوری دوستش داریه…