نه اصلا اینطوری فکر نکن اشتباهه
منم وقتی خیلی غصه دار میشم اینو میگم ولی وقتی حل میشه شرمنده میشم☹
زندگی ک به آخر نرسیده خوشبختی تو هم در انتظارته یه جا بهش میرسی نگو
همین الانشم از خیلیا خوشبخت تری سعی کن شکر کنی
دعا کنی خسته نشی خدا خیلی بزرگه عزیزدلم همه چی درست میشه💖