2789
عنوان

حس ششم

| مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست
۵۰ درصد

دوسم داره؟فکر میکنه بهم؟ دعات میکنم ممنون میشم بگی♥️♥️♥️♥️

بگین دعاتون کنم هرموقع خواستین♡.توی تاپیک هایی ک میخوان واسشون دعا کنید من رو تگ کنید. شما هم اگه دوست داشتید دعام کنید♥️♥️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


توزندگیت محمد نامی هست

من باردارم ؟اگر نیسم کی باردار میشم بچم پسر میشه یا دختر؟

😍به آرزوهایم قول رسیدن داده ام ۰۰۰به همین زودی به آنچه که می خواهم میرسم ۰۰۰به دست خواهم آوردهر آنچه آرزوست ب امیدخدا۰۰۰کسی از توکل به خدا پشیمون نشده😍خدایاشکرت پروردگارا سپاس خداونداسپاسگزارم۰۰۰  سال ۱۴۰۲ سال برآورده شدن آرزوهامه به همین زودی ان شاالله صاحب خونه و بچه میشم به خدایم ایمان قلبی دارم   مطمئنم همین طور که من می‌خواهم میشه به زودی ۰۰۰دوقلو پسرام میان تو دلم و شروع به ساخت خونه میکنیم ب یاری خدا     
از یه موضوعی ناراحتی .وبرات یه بحث خانوادگی دیدم

میشه واسه منم بگی حست ؟

😍به آرزوهایم قول رسیدن داده ام ۰۰۰به همین زودی به آنچه که می خواهم میرسم ۰۰۰به دست خواهم آوردهر آنچه آرزوست ب امیدخدا۰۰۰کسی از توکل به خدا پشیمون نشده😍خدایاشکرت پروردگارا سپاس خداونداسپاسگزارم۰۰۰  سال ۱۴۰۲ سال برآورده شدن آرزوهامه به همین زودی ان شاالله صاحب خونه و بچه میشم به خدایم ایمان قلبی دارم   مطمئنم همین طور که من می‌خواهم میشه به زودی ۰۰۰دوقلو پسرام میان تو دلم و شروع به ساخت خونه میکنیم ب یاری خدا     
شوهرت وبرادرش باهم بحث میکنن .یه مقدار از سهمشو میده .همشو نمیده .حس شما هم کاملا درسته کاش شوهرت به ...

موبایل برادرم را دزدیدن کلی توش اطلاعات مهم داشت که همه از دستش رفت و مبلغی فرلتر از پول یه موبایل از دست داد. میتونه پیداش کنه؟ چطور میتونه؟ کمک کنی دستش برسه شیرینی داره

حس ششمه چشم سوم نیس ک

اینا که بارداری ، ازدواج ، وام و... رو میتونن حدس بزنم ولی از پس یه اسم ساده بر نمیان؟

من خودم از حس ششم ها سوال می‌پرسیدم با اینکه میدونستم ممکنه الکی باشه ولی به امید نیاز داشتم

الانم با پرسیدن یه اسم میخواستم به خودم ثابت کنم که اینا واقعیت نداره کاری به شما ندارم شاید شما هم نیاز به یه امید داشته باشین🙂

تو بیشتر بهش فکر میکنی

:)♥️ بازم بپرسم؟

بگین دعاتون کنم هرموقع خواستین♡.توی تاپیک هایی ک میخوان واسشون دعا کنید من رو تگ کنید. شما هم اگه دوست داشتید دعام کنید♥️♥️
از یه موضوعی ناراحتی .وبرات یه بحث خانوادگی دیدم

منووو بگوو مجردم چیا حس میکنی ؟ چطوری با شوهو اینده ام اشنا میشم کی کجا دقیقاا 

از کسے نپرس خوشبختی کجاس ✌                                          تو بازی کن عمو .......!        نویـســـــــنده    خــــــــــداس❤                              هروقت خیلی بهت سخت گذشت وناامید شدی  و رسیدی ته خط مدام با خودت بگـــــو: به مو میرسه  پاره نمیشه ؛؛؛  خداهست خداهست خداهستـــ                         میخوام بد باشم ،خدا نمیزاره                                    میخام خوب باشم بندش نمیزاره ،                       عجب بساطی داریما ،                                         بــخــدا نگـــو ⛔◀ مشکل بزرگی دارم▶     ب مشکلت بگو 😒    خـداے بـــــــزرگے دارم 💗💞💖                                                                                
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز