اگه برای خودت ارزشی قائلی اصلا جوابشو نده چه برسه که بخوای مجدد بهش فکر کنی...حتی اگه اون پسر تنها پسری باشه که روی زمینه من بازم عین یه اشغال پرتش میکردم بابت اون حرف ج ...
اونم به مادرت گفته که دخترت فلانه...اگه فرشته بشه از آسمون هم بیاد پایین من باشم نمیخوامش