sepideh73kh مدیر استارتر عضویت: 1401/09/09 تعداد پست: 491 عنوان خسته شدم 192 بازدید | 20 پست واسه کسی ک خیلی خسته شده ی چیزی میشه بگید 1401/10/20 | 03:23 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
zmston_sard عضویت: 1400/06/25 تعداد پست: 6285 امیدداشته باش تو قدرت رد شدن از هر شرایطی رو داری قوی باش ♾️♡°✨🤍💜 خدایا شکرت🦋🌸✨️
zahrashonm عضویت: 1399/01/30 تعداد پست: 216 آخرش قراره بمیریم از الان منتظر آخرش نباشم تو درخت نیستی تکون بخور
آریل66 عضویت: 1401/08/02 تعداد پست: 11145 خسته جون کانال زندگی سالمو ببین های انرژی بشی ❤️🤗 اگر می خواهید اسرار جهان را کشف و پیدا کنید، از منظر انرژی و فرکانس و ارتعاش فکر کنید.تسلا
aramesh2022 عضویت: 1401/09/03 تعداد پست: 856 سلام عزیزم ساکن کجایی حواله هارو چجور کلاه برداری کردن میگی نگرانم اخه لایکنکن گلم🥰یه موقهایی هست که حال هیچی نیست میزاری پیش بیاد جای پیش بینی🥀دوسدار یونیکورنم🦄 من دلم تنگهه واسه یه دلخوشی کوچیک .
sepideh73kh مدیر استارتر عضویت: 1401/09/09 تعداد پست: 491 سلام عزیزم ساکن کجایی حواله هارو چجور کلاه برداری کردن میگی نگرانم اخه من ساکن تهرانم هیچی میگقت پول بدید حواله ماشین با قیمت کمتر از بازار بهتون میدم ماهم واسطه شدیم چند نفر این کارو کردن طرف کلاهبردار شد
mamankouchoulou عضویت: 1401/10/14 تعداد پست: 2517 چند سال دیگه هممون میریم برای استراحت ابدی و تموم نشدنی و حسابی خستگی از سلول به سلولمون درمیاد.الان وقته خستگی نیست
sepideh73kh مدیر استارتر عضویت: 1401/09/09 تعداد پست: 491 چند سال دیگه هممون میریم برای استراحت ابدی و تموم نشدنی و حسابی خستگی از سلول به سلولمون درمیاد.الان ... میدونی خدا منو با بدترین چیزی ک ازش میتزسیدم امتحان کرد
aramesh2022 عضویت: 1401/09/03 تعداد پست: 856 من ساکن تهرانم هیچی میگقت پول بدید حواله ماشین با قیمت کمتر از بازار بهتون میدم ماهم واسطه شدیم چند ... ساکن شهرری نیستی احیانا اخه اونجا هم اینجور شده لایکنکن گلم🥰یه موقهایی هست که حال هیچی نیست میزاری پیش بیاد جای پیش بینی🥀دوسدار یونیکورنم🦄 من دلم تنگهه واسه یه دلخوشی کوچیک .
nilay_an عضویت: 1401/09/23 تعداد پست: 4657 برو بخواب خستگی در بره باور کن خیلی کیف میدهحالا بگو از چی خسته ای تا متناسب بالاش راهکار درست بدیم
sepideh73kh مدیر استارتر عضویت: 1401/09/09 تعداد پست: 491 برو بخواب خستگی در بره باور کن خیلی کیف میده حالا بگو از چی خسته ای تا متناسب بالاش راهکار درست بدی ... از بدهکاری ۵ میلیارد اونم فککنمباید بمیرم نباید بخوابم
دکترهه عضویت: 1401/09/01 تعداد پست: 103 من ساکن تهرانم هیچی میگقت پول بدید حواله ماشین با قیمت کمتر از بازار بهتون میدم ماهم واسطه شدیم چند ... اخه شما مگه میدونستید اون طرف کیه ک واسطه میشید؟انشالله ک درست میشه به هر طریقی ولی به امید اونروزی ک مردم اینجوری اسون گول نخورنعمه خودمم اینجوری زندگیشون از هم پاشید ولی دوباره پاشدن الان یه مغازه لباس فروشی زدن خوبم کار میکنن
sepideh73kh مدیر استارتر عضویت: 1401/09/09 تعداد پست: 491 ساکن شهرری نیستی احیانا اخه اینجا هم اینجور شده اسمش کیه کسی ک این کاروکزده ؟