2777
2789
عنوان

مارک پوشک

| مشاهده متن کامل بحث + 187 بازدید | 36 پست
مولفیکس اصلا نم نداده تا الان حساسیت هم نداده.یا دیر عوض میکنی یا سایز مناسب نیست یا درست نمیبنندی

۵ بار عوض میکنم سایزش براساس وزن میگیرم خیلی سفت میبندم

دوست مهربونم میشه برای سلامتی پسرم یه صلوات مهمونم کنی🌹🌹تیکر تولد دو سالگی قلب مامانه😍😍انشالله خدا به حق آقا امام زمان به زودی دامن همه منتظرا ها رو سبز کنه 🙏🏻🙏 من ریختم در رگ تو شیره جان ❤هی چرخ بزن در من و دل را بتکان🌹این هم نفسی چه حس و حالی دارد🌹در پیکر من دو قلب دارد ضربان ❤                                                       

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم مولفیکس میگیرم نم نمیده ، یعنی چه جوری نم میدن؟

یعنی ببخشید یا جیبش بیرون میزنه یا پی پی از پشت میزنه بیرون

دوست مهربونم میشه برای سلامتی پسرم یه صلوات مهمونم کنی🌹🌹تیکر تولد دو سالگی قلب مامانه😍😍انشالله خدا به حق آقا امام زمان به زودی دامن همه منتظرا ها رو سبز کنه 🙏🏻🙏 من ریختم در رگ تو شیره جان ❤هی چرخ بزن در من و دل را بتکان🌹این هم نفسی چه حس و حالی دارد🌹در پیکر من دو قلب دارد ضربان ❤                                                       
عزیزم من ۵ بار عوضش میکنم در روز کمه؟

نه شاید سایز کوچیکتره چون واسه دخترم تاحالا نم نداده.بعضیا میگن مای بی بی ولی ی بار استفاده کردم خیلیی بد بود نمیدونم چرا نظرا متفاوتن شاید شهر تا شهر کیفیت فرق میکنه😂

خدایا شکرت... 
۵ بار عوض میکنم سایزش براساس وزن میگیرم خیلی سفت میبندم

اگه پسر سر التشو بده پایین پوشک کن اگه بالا باشه نم میده من تجربه دختر ندارم نمیدونم اون چه جوریه بچه هام پسرن اولی نمیدونستم سر الت بالا بود کلا خیس میشد بعد بهم گفتن باید متجه شدم دیگه نم نداد

نه شاید سایز کوچیکتره چون واسه دخترم تاحالا نم نداده.بعضیا میگن مای بی بی ولی ی بار استفاده کردم خیل ...

سایزش رو براساس وزنش گرفتم

دوست مهربونم میشه برای سلامتی پسرم یه صلوات مهمونم کنی🌹🌹تیکر تولد دو سالگی قلب مامانه😍😍انشالله خدا به حق آقا امام زمان به زودی دامن همه منتظرا ها رو سبز کنه 🙏🏻🙏 من ریختم در رگ تو شیره جان ❤هی چرخ بزن در من و دل را بتکان🌹این هم نفسی چه حس و حالی دارد🌹در پیکر من دو قلب دارد ضربان ❤                                                       
اگه پسر سر التشو بده پایین پوشک کن اگه بالا باشه نم میده من تجربه دختر ندارم نمیدونم اون چه جوریه بچ ...

پسره خدا خیرت بده آخه این خیلی پی پی از پشت میزنه بیرون😭😭

دوست مهربونم میشه برای سلامتی پسرم یه صلوات مهمونم کنی🌹🌹تیکر تولد دو سالگی قلب مامانه😍😍انشالله خدا به حق آقا امام زمان به زودی دامن همه منتظرا ها رو سبز کنه 🙏🏻🙏 من ریختم در رگ تو شیره جان ❤هی چرخ بزن در من و دل را بتکان🌹این هم نفسی چه حس و حالی دارد🌹در پیکر من دو قلب دارد ضربان ❤                                                       
اونکه از پشت میزنه بیرون بخاطر اینکه نباید پشتشو تا بزنی قشنگ پشتشو تا بالا ببر


وای تا بالا هم میبرم 😭😭امروز سر کار دوبار اینجوری نم داد کلی گریه کردم😔😔

دوست مهربونم میشه برای سلامتی پسرم یه صلوات مهمونم کنی🌹🌹تیکر تولد دو سالگی قلب مامانه😍😍انشالله خدا به حق آقا امام زمان به زودی دامن همه منتظرا ها رو سبز کنه 🙏🏻🙏 من ریختم در رگ تو شیره جان ❤هی چرخ بزن در من و دل را بتکان🌹این هم نفسی چه حس و حالی دارد🌹در پیکر من دو قلب دارد ضربان ❤                                                       
دخترم پنج ماهشه سایز سه میگیرم واسش..سبز رنگه

سایز ۳ کوچک نیست؟ چند کیلو دخترت؟

دوست مهربونم میشه برای سلامتی پسرم یه صلوات مهمونم کنی🌹🌹تیکر تولد دو سالگی قلب مامانه😍😍انشالله خدا به حق آقا امام زمان به زودی دامن همه منتظرا ها رو سبز کنه 🙏🏻🙏 من ریختم در رگ تو شیره جان ❤هی چرخ بزن در من و دل را بتکان🌹این هم نفسی چه حس و حالی دارد🌹در پیکر من دو قلب دارد ضربان ❤                                                       
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز