2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من ۱۲ سال اپیلاسیون کردم همه جارو دست و پا و بیکینی و زیر بغل 

نه تیره کرد نه شل شد نه چیزی 

خیلی هم خوب بود 

۴ سال پیش رفتم لیزر 

آلفا هستم💪                                                       آدمای قوی پای رفتنشان سریع است و دست ماندنشان محکم، بستگی دارد اونارو به چه نتیجه ای رسونده باشید....                                    
فقط به لیزر کردن اعتماد کن

الان دارم میرم لیزر ی جلسه رفتم فقط شما تجربه داری ؟

من با اینکه دستم وقتی تیخ میزنم پا مرغی میشه گفتن رنگدانه نداره لیزر نمیکنیم جایی دیگ برم میکنن یا بفکرش نباشم؟

😍
من ۱۲ سال اپیلاسیون کردم همه جارو دست و پا و بیکینی و زیر بغل  نه تیره کرد نه شل شد نه چیزی&nb ...

عریزم دستتون خیلی پر مو بود منو قبول نکردن گفتن دستت فایده نداره برم جایی دیگ؟

دستگاهشونم الکساندر ۲۰۲۲ ی همچین چیز اگ اشتباه نگم🤦🏼‍♀️

😍
الان دارم میرم لیزر ی جلسه رفتم فقط شما تجربه داری ؟ من با اینکه دستم وقتی تیخ میزنم پا مرغی میشه گ ...

برو کندلا، من رفتم الان دوساله دست به تیغ نزدم، صاف صافم، البته دست منم جاهای کرکیش جواب نداده، ولی بقیه جاهام عالیه

  
جدی؟؟خودتون پوستتون چطوره؟و چند بار رفتین؟

من خودم برا خودم انجام میدم پوستم خوبه ولی اون قسمت تیره شده بود بخاطر استفاده از ژیلت که بعداز ۵. ۶بار روشن شد 

در جهان یک راه است آن هم راستیست ✌گفتار نیک👌 پندار نیک 👍. 👈کردار نیک👉❤گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم چه بگویم که غم از دل برود چون بیایی🍁❤🍁میشه از ته دلت برای رسیدن به کسی که سال هاس عاشقشم برام دعا کنی ویه صلوات برای شفای برادرم مهمونم کنی لطفا☺وضعیت طوریه که یه نفر تو خیابون گریه ش بگیره همه میزنن زیره گریه ....همه شهرررررررررررررر          #وطنم ایرانم💔
جدی؟؟خودتون پوستتون چطوره؟و چند بار رفتین؟

من گندمی ام باموبرتیره شده بودالان با اپی بازشده مث باقیه بدنم.ولی موم از خشاب ووکس خیلی بهترع ینی لطیف میکنع اما خشاب خشک میکردمجبوربودم همش چرب کنم.لیزرم سرطان زاس

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز