از کجا باید فهمید کی تخمک گذاری میشه بغیر از کیت ها؟من سونو دادم فولیکولام ریز بود ولی نکفت کی ازاد میشه همونا ام؟ریزم باشه بلاخره معلوم میشه کجاست و کی ازاد میشه دیگه درسته؟
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من به دنبه هایم وعده اب شدن دادم یک بار برای همیشه تصمیمت رو بگیرو انجامش بده نمیشه که هرچی دلت خواست بخوری و انتظار داشته باشی صبح عدد دلخواهت روروی ترازو ببینی نمیشه تو یخچالت همیشه شیرینی خامه ای باشه و وقتی میری جلو اینه از اندامت لذت ببری. نمیشهاندازه دونفر بخوری ولی به سایز یه نفر لباس بپوشی همین الان شروع کن با یه اراده قوی اینطوری میشه که بعد یه مدت صبح به عشق وزن کردن خودت و دیدن هیکلت جلو اینه از خواب بیدار میشی وزن شروع ۷۶ وزن فعلی۶۰ وزن هدف ۶۰
عزیزم برنامه لیوم رو نصب کن تاریخ تخمک گذاری و تاریخ پریود و دوره pms رو دقیق روی تقویم بهت نشون میده فقط خودت باید سیکلتو وارد کنی دیگه هرماه بهت نشون میده دقیق روی تقویم دوره هاتو
من همانم که خود قاتل و خود مقتولم؛من همان مسئله ی ساده ولی مجهولم :)🍃💫
چند باشه ازاد میشه ؟ من هر وقت بخواد ازاد بشه پهلوی سمت چپم قسمت کلیه درد میگیره انگار گرفته ...
چند بود سایز فولیکولات سونوت چی نوشته بود.؟
من به دنبه هایم وعده اب شدن دادم یک بار برای همیشه تصمیمت رو بگیرو انجامش بده نمیشه که هرچی دلت خواست بخوری و انتظار داشته باشی صبح عدد دلخواهت روروی ترازو ببینی نمیشه تو یخچالت همیشه شیرینی خامه ای باشه و وقتی میری جلو اینه از اندامت لذت ببری. نمیشهاندازه دونفر بخوری ولی به سایز یه نفر لباس بپوشی همین الان شروع کن با یه اراده قوی اینطوری میشه که بعد یه مدت صبح به عشق وزن کردن خودت و دیدن هیکلت جلو اینه از خواب بیدار میشی وزن شروع ۷۶ وزن فعلی۶۰ وزن هدف ۶۰
دورت چند روزس من ۲۸ روزس ۱۴ رفتم ازاد نشده بود فکر کنم ۱۵ ازاد بشه شماهم تعیین جنسیت براتون م ...
من ۳۰-۳۱ روزه ام.دوست دارم پسر بشه ولی دیگه بعد از یکسال و یه سقط مهم نیست فقط میگم بشه.اوایل اقدامم خیلی حساس بودم توی اقدامام که از ۱۴ سیکلم اقدام داشته باشم تا ۲۰ چون دقیق نمیدونستم و الانم نمیدونم کی تخمک گذاریمه
اصلا ربطی به پریود نداره پریود دیواره رحم ک ریزش میکنه وقتی جنینی وجود نداره تخمکت داخل تخمدان جا مونده خارج نمیشه اونوقت بارداری هم صورت نمیگیره فقط در صورتی که جنین به دیوار رحم بچسبه دیوار ریزش نمیکنه
من به دنبه هایم وعده اب شدن دادم یک بار برای همیشه تصمیمت رو بگیرو انجامش بده نمیشه که هرچی دلت خواست بخوری و انتظار داشته باشی صبح عدد دلخواهت روروی ترازو ببینی نمیشه تو یخچالت همیشه شیرینی خامه ای باشه و وقتی میری جلو اینه از اندامت لذت ببری. نمیشهاندازه دونفر بخوری ولی به سایز یه نفر لباس بپوشی همین الان شروع کن با یه اراده قوی اینطوری میشه که بعد یه مدت صبح به عشق وزن کردن خودت و دیدن هیکلت جلو اینه از خواب بیدار میشی وزن شروع ۷۶ وزن فعلی۶۰ وزن هدف ۶۰