2777
2789
عنوان

تخمک گذاری

615 بازدید | 35 پست

از کجا باید فهمید کی تخمک گذاری میشه بغیر از کیت ها؟من سونو دادم فولیکولام ریز بود ولی نکفت کی ازاد میشه همونا ام؟ریزم باشه بلاخره معلوم میشه کجاست و کی ازاد میشه دیگه درسته؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

وقتی ریز باشه معمولا ازاد نمیشه

من به دنبه هایم وعده اب شدن دادم یک بار برای همیشه تصمیمت رو بگیرو انجامش بده نمیشه که هرچی دلت خواست بخوری و انتظار داشته باشی صبح عدد دلخواهت رو‌روی ترازو ببینی نمیشه تو یخچالت همیشه شیرینی خامه ای باشه و وقتی میری جلو اینه از اندامت لذت ببری. نمیشهاندازه دونفر بخوری ولی به سایز یه نفر لباس بپوشی همین الان شروع کن با یه اراده قوی اینطوری میشه که بعد یه مدت صبح به عشق وزن کردن خودت و دیدن هیکلت جلو اینه از خواب بیدار میشی وزن شروع ۷۶ وزن فعلی۶۰ وزن هدف ۶۰

عزیزم برنامه لیوم رو نصب کن تاریخ تخمک گذاری و تاریخ پریود و دوره pms رو دقیق روی تقویم بهت نشون میده فقط خودت باید سیکلتو وارد کنی دیگه هرماه بهت نشون میده دقیق روی تقویم دوره هاتو

من همانم که خود قاتل و خود مقتولم؛                                    من همان مسئله ی ساده ولی مجهولم :)🍃💫
۱۴ روز سیکلم رفتم هنوز ازاد نشده بود اخه عزیزم فکر نکنم اون موقع ها باشه واسه من 

دورت چند روزس من ۲۸ روزس ۱۴ رفتم ازاد نشده بود فکر کنم ۱۵ ازاد بشه 

شماهم تعیین جنسیت براتون مهمه

چند باشه ازاد میشه ؟  من هر وقت بخواد ازاد بشه پهلوی سمت چپم قسمت کلیه درد میگیره انگار گرفته ...

چند بود سایز فولیکولات سونوت چی نوشته بود.؟

من به دنبه هایم وعده اب شدن دادم یک بار برای همیشه تصمیمت رو بگیرو انجامش بده نمیشه که هرچی دلت خواست بخوری و انتظار داشته باشی صبح عدد دلخواهت رو‌روی ترازو ببینی نمیشه تو یخچالت همیشه شیرینی خامه ای باشه و وقتی میری جلو اینه از اندامت لذت ببری. نمیشهاندازه دونفر بخوری ولی به سایز یه نفر لباس بپوشی همین الان شروع کن با یه اراده قوی اینطوری میشه که بعد یه مدت صبح به عشق وزن کردن خودت و دیدن هیکلت جلو اینه از خواب بیدار میشی وزن شروع ۷۶ وزن فعلی۶۰ وزن هدف ۶۰
دورت چند روزس من ۲۸ روزس ۱۴ رفتم ازاد نشده بود فکر کنم ۱۵ ازاد بشه  شماهم تعیین جنسیت براتون م ...

من ۳۰-۳۱ روزه ام.دوست دارم پسر بشه ولی دیگه بعد از یکسال و یه سقط مهم نیست فقط میگم بشه.اوایل اقدامم خیلی حساس بودم توی اقدامام که از ۱۴ سیکلم اقدام داشته باشم تا ۲۰ چون دقیق نمیدونستم و الانم نمیدونم کی تخمک گذاریمه

اگه ازاد نشه پریودی اتفاق نمیفته اخه شنیدم درست نیست این؟.من پریود شدم ولی نمیفهمم اصلا ازاد شدنشو

اصلا ربطی به پریود نداره پریود دیواره رحم ک ریزش میکنه وقتی جنینی وجود نداره تخمکت داخل تخمدان جا مونده خارج نمیشه اونوقت بارداری هم صورت نمیگیره فقط در صورتی که جنین به دیوار رحم بچسبه دیوار ریزش نمیکنه 

من به دنبه هایم وعده اب شدن دادم یک بار برای همیشه تصمیمت رو بگیرو انجامش بده نمیشه که هرچی دلت خواست بخوری و انتظار داشته باشی صبح عدد دلخواهت رو‌روی ترازو ببینی نمیشه تو یخچالت همیشه شیرینی خامه ای باشه و وقتی میری جلو اینه از اندامت لذت ببری. نمیشهاندازه دونفر بخوری ولی به سایز یه نفر لباس بپوشی همین الان شروع کن با یه اراده قوی اینطوری میشه که بعد یه مدت صبح به عشق وزن کردن خودت و دیدن هیکلت جلو اینه از خواب بیدار میشی وزن شروع ۷۶ وزن فعلی۶۰ وزن هدف ۶۰
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

مذهبی ها بیاین

na_fs | 4 دقیقه پیش

چند وقتیه

222sogand | 24 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز