اگر نمازشب قبل از نیمه شب شرعی خونده بشه مشکلی داره؟
#ملی_گرا 💚🌱 آریایی پرست هستم ،من دختر ایرانم.... ایلدا هستم از نسل ارتمیس و نژاد بی همتای کوروش بزرگ😍 #درتکاپوی_آفرینش_دوباره خیلی جالبه ما فکر میکنیم هرچیزی که میبینیم یا حس میکنیم رو باید بگیم اما :ادب یعنی اندکی تأمل میان آن چیزی که من حس میکنم و آن چیزی که بروز میدم... (من کورش هخامنشی فرمان دارم که بر مردمان ملال نرود که ملال مردمان ملال من است و شادمانی مردمان شادمانی من.بگذارید هر کس به ایین خویش باشد.زنان را گرامی بدارید.فرودستان را در یابیدو هر کس به تکلم قبیله خویش سخن گوید.گسستن زنجیرها ارزوی من است.ما شب و شقاوت را خواهیم زدود و زندگی را ستایش خواهیم کرد.تا هست سرزمین من اسمانی باد) مستدام باد ایرانِ کوروش 🫶
من نمیدونستم چند دقیقه قبل خوندم ... چطور 40 مومن رو دعا کنم ؟من فقط 40 بار میگم ( اللهم اغفر ...
اگه دوباره خواستی بخونی تو اینترنت نگاه کن نیمه شب شرعی شهرتون چه زمانیه از اون موقع تا قبل از اذان صبح وقت داری نمازو بخونی درمورد چهل مومن که پرسیدی راستش منم نمی دونم چه جوریه ولی همون اللهم اغفر..... رو چهل با بگی درسته