2733
2734
عنوان

حکایت قدیمیِ آموزنده

| مشاهده متن کامل بحث + 10056 بازدید | 749 پست
ممنون عزیزم که وقت و انرژی گذاشتی ، کاش میشد حداقل مشخص میشد چند ماه یا سال دیگه آدم منم پیدا میشه&n ...

زمانش رو فقط خداوند میدونه،اگر کسی به دلت نشست میتونی تاریخ تولدشو برام بگی که ببینم برات خوبه یا نه 😘

اینستا پیامتونو جواب میدم ❤️ neda_banoot


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2742
بله

میل و کشش بین این جفت وجود داره اما اختلاف زیاد هست، مرد زن رو دوست داره اما تو ابرازش مشکل داره و کلا زبانی نیست،هر دو با هوش هستن اما ابدا عاقل نیستن و حتما برای رهایی غز بعضی اختلافات و حل مشکلاتشون به مشورت با افراد عاقل نیازمندن،هر دو تا حدودی منفی گرایی ذاتی دارن اما زن بیشتر !

اون خانوم میتونه ذاتا شاد و با انرژی باشه اما براش بهتره که سخت گیری و توقعات وکمال طلبی و منفی گرایی ذاتیش رو کنترل کنه،مرد همونطور که گفتم عاقل نیست اما میشه گفت کمی خِرد ذاتی داره و بیشتر اهل تفکر و تعمق هست،در هر صورت میتونن جفت مناسبی باشن البته اگر انعطاف رو به خودشون اضافه کنن و سعی کنن اصل کار رو بچسبن،چون اگر به جزئیات بی ارزش بپردازن اون عشق اصیلی که وجود داره به مرور کمرنگ میشه.

اینستا پیامتونو جواب میدم ❤️ neda_banoot
2740
شوهرم ۱۵ مهر۶۴ من ۲۳ مهر ۶۶

تو ذاتا میتونی سر زنده تر و مثبت تر از شوهرت باشی همینطور حافظه ت کمی ضعیف تر هست پس میتونی گاهی هم که شده خوش خیال یا بیخیال باشی ،از نظر اخلاقی هم به مراتب بهتری،اما شوهرت هم افکار منفی گرایانه تری داره ،میتونه عصبی و بعضا نا سپاس و سخت گیر باشه،مرد با هوش و ریز بینی هست و گه گاه تغییرات خلق و خو رو داره،میتونه گاهی ملاحظه ی تورو بکنه و باهات راه بیاد اما این به اون معنی نیست که عاشقته!

در واقع شما هیچکدوم عاشق هم نیستید اما میتونید دوستان خوبی برای هم باشید،چون خیلی وقت ها تفاهم بهتره و بیشتر باعث نزدیکی یا محبت میشه!

مثلا مسائل مالی برای هر دو شما مهمه و هم رو درک میکنید!

یا اینکه هر دو ساده و بی شیله پیله هستید!

اینستا پیامتونو جواب میدم ❤️ neda_banoot
سلام عزیزم - خودم 13 مرداد 79  اقایی که بهم پیشنهاد داده ۳ آبان ۷۶ هست میشه اینم ببینید

سلام ، تو نسبت به این آقا مقداری کشش و علاقه داری اون اما نمیشه گفت که عاشقانه تورو میخواد! چون ظاهر بین هست ممکنه تحت تاثیر قیافه ی تو قرار گرفته باشه اما در هر صورت این مرد از لحاظ روانی و اخلاقی ثبات چندانی نداره و ممکنه با هم به اختلافات جدی بخورید،حتی رو وفاداریش هم نمیتونی کاملا حساب کنی ،پس اگر میخوای روح و روان سالمی داشته باشی ازش فاصله بگیر.

اینستا پیامتونو جواب میدم ❤️ neda_banoot
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بیاین عکس

7_1_fatemeh | 45 ثانیه پیش
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز