2733
2739
عنوان

بیاین تجربه هاتونوبگین

| مشاهده متن کامل بحث + 319 بازدید | 21 پست

من تنبلی تخمدان نداشتم. عوضش پریود نامنظم،عفونت واژینال که چند ماه درگیرش بودم و با دارو خوب نشدم، فیبروم یک سانتی و دو تاکیست داشتم، یکی دو سانت سمت چپ و یکی هفت سانت سمت راست. با دارو زیاد تغییر نکرد. ی سری عوارض هم واسم داشت.

بخاطر همین دیگه روی آوردم به طب سنتی و سه ماه تابستون گذشته رو روی تغذیه و دارو گیاهی که دکتر طب سنتی گفته بود تمرکز کردم. شاید باورتون نشه اما بعد از سه ماه رفتم سونو به جز فیبروم دیگه هیچ مشکلی نداشتم و احساس سلامتی کامل میکردم و از اون موقع تاحالا خدارو شکر دیگه از عفونت خبری نیست.

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



من تنبلی تخمدان نداشتم. عوضش پریود نامنظم،عفونت واژینال که چند ماه درگیرش بودم و با دارو خوب نشدم، فیبروم یک سانتی و دو تاکیست داشتم، یکی دو سانت سمت چپ و یکی هفت سانت سمت راست. با دارو زیاد تغییر نکرد. ی سری عوارض هم واسم داشت.بخاطر همین دیگه روی آوردم به طب سنتی و سه ماه تابستون گذشته رو روی تغذیه و دارو گیاهی که دکتر طب سنتی گفته بود تمرکز کردم. شاید باورتون نشه اما بعد از سه ماه رفتم سونو به جز فیبروم دیگه هیچ مشکلی نداشتم و احساس سلامتی کامل میکردم و از اون موقع تاحالا خدارو شکر دیگه از عفونت خبری نیست.

عزیزم میشه بدونم کیستت چ نوعی بود ؟؟اخه منم کیست دارم 

هر چه تبر زدی مرا ... زخم نشد...  جوانه شد.
فک کنم داشته باشم تنبلی تخمدان البته تاالان دکتری دراین موردنرفتم

حتما قبل از اینکه بخای اقدام کتی یه سر برو دکتر ک خدایی نکرده استرس نداشته باشی و از سلامت تخمدونات مطمعن باشی

❤️همسر و دو فرشته ی زیبایم بودنتان ابدی❤️
2742
سلام دوستان من الان هم حامله هستم و هم کیست دارم کیست سونوگرافی که رفتم گفت کیست سمت چپ تخمدانه و سه سانتس متره اما دارویی براش نداد ایا خطری داره؟؟

عزیزم بستگی داره چ نوع کیستی باشه 

هر چه تبر زدی مرا ... زخم نشد...  جوانه شد.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   رستا۷۰۹  |  2 ساعت پیش
توسط   عطرخدا  |  2 ساعت پیش