miss27 در این تاپیک سعی میکنیم با # با هم ارتباط بر قرار کنیم و باید با # صحبت کنیم نه با چیز دیگری سپاس## ## ## برو به پست
mahnaz_mamane_saya عزیزم هشتگِ ،اول علامت # رو بذار بعد کلمه مورد نظر روبنویس و بعد از هر کلمه - رو بذار و در آخر فاصله. برو به پست
shaye3te اییی انقدد بدم# میاد از این کارنرو# بابا،بذار بفهمن،ب شوهرتم بگواصن زن باس # غیرتی باشه برو به پست