اکالا#
تهران#
سلام، من دیروز یه سفارش ثبت کردم، از سوپر مارکتی که تحویل رو سی دقیقه ای زده بود و من هر بار سفارش داده بودم کمتر از بیست دقیقه، بهم تحویل دادن.
بعد از یک ساعت و نیم که از ثبت سفارش گذشت و نرسید، با پشتیبانی تماس کرفتم، به صورت گویا گفتن «بخاطر مشکلات زیرساخت تاخیر در تحویل داریم»، به کارشناس وصل شد و اطلاع دادم.
نیم ساعت بعد، پیامک ارسال توسط سفیر اومد بعد از چند دقیقه هم وضعیت سفارش شد،تحویل داده شده، اما خب تحویل ندادن.
تماس گرفتم، گفتن نهایتا بیست و چهار ساعته مبلغ رو برمیگردونن،هنوز برنگردوندن.
چند بار پیگیری کردم، از امروز پیام گویای اکالا شده: «بخاطر شرایط جوی تاخیر در تحویل داریم.»
متاسفانه مبلغ سفارش هم بالاست و هیچ جوره قابل چشم پوشی نیست.
خواستم بگم فعلا اگر قصد سفارش دارید، چیزهای بی ارزش تر سفارش بدید.
اگه خواستید قبلش هم یه تماس با پشتیبانی بگیرید، ببینید این پیام گویا هست یا نه، مثل من به مشکل نخورید.
من قبلا هم سابقه مرجوعی داشتم، خیلی سریع پول به حسابم برگشته بود، اما الان نه.