somy73
عضویت :
1398/05/16
زن
فوق لیسانس
یه جایی خوندم دلتون برای کسی از ته دل نسوزه؛ و خیلی عمیق ناراحت نشید؛ چون همون بلا سرخودتون میاد... دلیلش هم اینه که خدا قهرش میگیره...چون ما هرچقدر هم مهربون باشیم بازم به پای مهربونی خدا نمی رسیم.
من و فرزندانم
فقط 17 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !