somy73

عضویت : 1398/05/16
زن
فوق لیسانس
یه جایی خوندم دلتون برای کسی از ته دل نسوزه‌؛ و خیلی عمیق ناراحت نشید؛ چون همون بلا سرخودتون میاد... دلیلش هم اینه که خدا قهرش میگیره...چون ما هرچقدر هم مهربون باشیم بازم به پای مهربونی خدا نمی رسیم. 
من و فرزندانم

فقط 17 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
موردی یافت نشد!