maryam2017

عضویت : 1396/08/10
زن
49 سال
فوق لیسانس یا فوقش لیسانس
فقط داریم حرف میزنیم. اونی که میخواد بگه "به من چه "باهاش موافقم .لطفا نظر نزاره. واقعا به تو چه .وقتت رو نلف من نکن.برو یه تاپیک دیگه که بهت مربوط باشه والله
من و فرزندانم
دختر کوچیکه - دختر - 12 سال
دختر بزرگه - دختر - 20 سال
1627 موضوع
پست
شوهرم مرخص کردم
1400/06/02 20:55:16 10 پست
10
چرا دکتر نمیاد
1400/06/02 12:16:02 3 پست
3
یارو خودش
1400/06/02 12:12:18 8 پست
8
حس افسردگی دارم
1400/06/01 16:08:07 3 پست
3
نزدیک شدن به زمانی
1400/06/01 11:48:10 8 پست
8
خواهرشوهرم
1400/05/31 17:08:51 22 پست
22
یه سوال کرونایی
1400/05/31 01:02:42 3 پست
3