maryam2017

عضویت : 1396/08/10
زن
49 سال
فوق لیسانس یا فوقش لیسانس
فقط داریم حرف میزنیم. اونی که میخواد بگه "به من چه "باهاش موافقم .لطفا نظر نزاره. واقعا به تو چه .وقتت رو نلف من نکن.برو یه تاپیک دیگه که بهت مربوط باشه والله
من و فرزندانم
دختر کوچیکه - دختر - 12 سال
دختر بزرگه - دختر - 20 سال
1627 موضوع
پست
کلافه شدم
1400/06/21 10:57:58 8 پست
8
همکارم رو سگ محل کردم
1400/06/20 12:20:10 7 پست
7
خسته و بیحالم
1400/06/18 21:07:55 3 پست
3
شوهرم میگه یه خونه بخرم
1400/06/18 13:48:37 18 پست
18
چی بگم به همسایه
1400/06/17 09:01:07 16 پست
16
23
دوستم وسط این کرونا
1400/06/14 12:40:44 6 پست
6
به یه نفر شک کردم
1400/06/13 22:21:29 7 پست
7