من به هرچی خواستم رسیدم جز یه چیز💔اگر نرسم تاابد حسرتش روی دلم میمونه...اونم مامان شدنه🤤❤️کاربر جدید نیستم _لطفا برام دعا کنید نازایی ندارم سه تا سقط داشتم...