ثبت نام
|
ورود کاربر
3
تیر 1405
مجله
تبادل نظر
کلینیک
عکس
ویدیو
دعوت به دوستی
ارسال پیام
ویدیو ها
عکس ها
کلینیک
تبادل نظر
parinaz9377
عضویت :
1394/02/29
زن
15 سال
خدایا خودت مواظب نی نیم باش....
من و فرزندانم
- دختر - 5 سال
ویدیو ها
عکس ها
کلینیک
تبادل نظر
سلام خیلی وقته هر سوالی میپرسم بی جواب میمونه من روز 28 پرید هستم و باردارم (البته 6 بار تو روزای م
پاسخ مشاور
سلام اگه میشه لطفا جواب منو بدید من روز 12 پرید هستم و اشتباهی روز ده اقدام بارداری داشتم...الان ب
در انتظار پاسخ
سوال: سلام وقت بخیر لطفا جوابمو بدید دکتر بخاط کم خونی شبی 2تا فرفولیک تجویز کرد.میخوام بدونم خو
پاسخ مشاور
سلام وقت بخیر دکتر بخاط کم خونی شبی 2تا فرفولیک تجویز کرد.میخوام بدونم خوردن اسید فولیک برای قبل بار
در انتظار پاسخ
سلام.شما در جواب یکی از دوستان برای مقابله با قارچ و عفونت استفاده از پروبیوتیک رو پیشنهاد دادید چه
در انتظار پاسخ
سلام من کمخونی دارم واهن خونم خیلی پایینه دکتر گفت شبی 2 تا فرفولیک بخورم.به مدت یکی دو ماه من خیلی
پاسخ مشاور
سلام وخسته نباشید من آزمایش خون دادم تو خونوادم خواهرم کم خونی مینور هست.میشه لطفا آزمایش منو ببینید
در انتظار پاسخ
سلام و خسته نباشید اگه احتمال کم خونی مینور داشته باشم و بدون اینکه به پزشک مراجعه کرده باشم و باردا
پاسخ مشاور
سلام از نظر علمی زایمن طبیعی بهتره یا سزارین؟ اگه طبیعی باشه بعدش مثل اول میشم یا نه؟
پاسخ مشاور
>
1
2
<
ارسال پیام به
parinaz9377
عنوان
متن
ارسال پیام
انصراف
ورود به نی نی سایت
ورود با کلمه عبور
شماره موبایل یا ایمیل
کلمه عبور
ورود
مرا به خاطر بسپار
کلمه عبور خود را فراموش کرده ام
کاربر نی نی سایت نیستید ؟
در نی نی سایت عضو شوید