2737
2739

اسی سریال ترکی میبینی؟ عشق اجاره ای و پرنده سحرخیز ببین رماتیک کمدی و سرگرم کننده س.

جایی ایستاده ام که کسی جز من نمی‌توانست بایستد. #با_افتخار_مادرم #طرفدار_چند_فرزندی ♡تا روی زمین کودکی هست نباید دست از امیدوار بودن کشید   دنیارو جای بهتری کنیم...


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

 ومپایر دایریز ، لوسیفر 

من معتادم معتاد به بوی تو  معتاد به آهنگی که تو دوست داری معتاد به سیگاری که با تو میکشم من معتادم معتاد با لحظه های بودنت  معتاد به بغل گرمت معتاد به موهای قشنگ و لختت من معتادم به هرچیزی که تو دوست داری به آهنگی که تو گوش میدی و به فیلم سریالی که تو می بینی من معتاد هر کاریم که با تو قرار انجام بدم    معتاد اینکه شبا  تا صب برای تو خیال بافی کنم ، معتادم به عطر تنت، معتادم به خنده هات به خنده هایی که از گوشه پلکت اشک می ریزه من معتادم به ذوق کردنای تو معتادم به صدای گرفته و خش دار تو معتادم به غذاهای مورد علاقت به لباسای مورد علاقت من ی معتادم معتاد تو معتاد هر چیزی که به تو مربوطه و نعشه بودن با تو :)  
2731
اسی سریال ترکی میبینی؟ عشق اجاره ای و پرنده سحرخیز ببین رماتیک کمدی و سرگرم کننده س.

راستش فعلا تو مود ترکی نیستم 

من الان یه چیزی تو تم امیلی در پاریس دلم میخواد

2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز