2733
2739
عنوان

بوستر پمپ آبرسانی

13 بازدید | 0 پست

بوستر پمپ آبرسانی چیست؟


بوستر پمپ آبرسانی وظیفه تنظیم فشار و حفظ آن در یک مقدار مشخص را بر عهده دارد. این محصول معمولاً از دو یا چند پمپ آب تشکیل شده است. در سیستم هایی که با افت فشار مواجه هستیم و میزان تقاضای آب همواره در حال تغییر است، این محصول می تواند فشار سیستم آبرسانی را به میزان لازم تنظیم کند. برای اطلاع از قیمت خرید بوستر پمپ آبرسانی با ما همراه باشید.


در ساختمان هایی که سطح فشار آب لازم را ندارند، برای تامین آب پمپ نصب می کنند. این پمپ های آب با مکش می توانند سطح جریان آب را در لوله های آبرسانی شهری افزایش داده و فشار آب مورد نظر را تامین کنند. 


برای ساختمان هایی که ارتفاع دارند لازم است که خط آب دارای ارتفاع قابل توجه و مناسبی باشد، بنابراین استفاده از بوستر پمپ آتش نشانی لازم و ضروری است تا بتوان در بالاترین طبقه نیز حجم قابل توجهی آب داشت. این بوسترهای پمپ به صورت موازی در کنار یکدیگر قرار می گیرند و توسط تابلوهای کنترل کنترل می شوند.


هر بوستر پمپ شامل چندین پمپ است که هر کدام دارای یک خط تغذیه به خروجی خاصی هستند. در این بوسترها شیرهایی با هدف تزریق دستی پمپ و جلوگیری از گردش آب در انشعابات موازی قبل و بعد از پمپ ها تعبیه می شود. در تمامی این پمپ ها شیر تخلیه تعبیه شده است.


نصب شیر تخلیه به این صورت است که در صورت ایجاد تغییرات شدید و ناگهانی در پمپ ها؛ قادر است کل سیستم را با یک خط زباله تخلیه کند تا فشار وارد پمپ های دیگر داخل بوستر نشود.

https://pumps-hypermarket.com/category/water-pump-booster/

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز