2752
2734

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2731
ان تی ضخامت پشت گردنه که عددش خوبه برات ان بی تیغه بینیه که رویت شده و خوبه طول سرویکست هم خوبه بالای 30 باید باشه و نزدیک به 40 سی ار ال هم طول قد نشسته نی نی ئه برو خوش باش. جنسیت احتمالی رو بهت نگفت؟
طوفان مهمان دریاست، نه صاحب‌خانه‌ی آن!
ان تی کمتر از 2 خوبه . ان تی به کلفتیه پس گردن نی نی میگن . اگه زیاد باشه احتمال منگول بودن هست که واسه شما خیلی کمه و یعنی شکر خدا مشکلی نیست. ان بی به استخوان بینی (تیغه ی بینی ) میگن که اگه تشکیل نشده باشه بازم احتمال بیماری برای نینی در نظر می گیرن که واسه شما نوشته پرزنت ، یعنی مشاهده شده و تشکیل شده و نینی سالمه شکر خدا. سرویکس یعنی دهانه ی رحم . واسه شما بیشتر از سه سانت و نیمه یعنی به اندازه کافی کلفت هست و به سرکلاژ شدن نیاز نداری و همه چی ردیفه! سی آر ال هم طول نوک سر تا ته باسن نینیه ( چون نی نی پاهاشو تو دلش جمع می کنه فعلاً برای اندازه گیری قدش تا همون زیر باسنش رو اندازه می گیرن) از روی سی آر ال سن بارداری رو اعلام می کنن که واسه شما شده سیزده هفته. پس یعنی قد نینی الان حدود 7 سانته و ماشالا پهلوونیه واسه خودش.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687