2737
2734

خودتون رو خسته نکنید به علاوه رنگ خوبی هم تو غذا نداره و باید با رب کارخونه ای مخلوط و بعد استفاده کنید

"کسی که بیش از حد فکر می کند، کسی است که بیش از حد هم عاشق می شود" و من این را احساس کردم 😍 وقتی جواب ریپلای رو نمیدم دلیلش اینه : 1) بی احترامی در کلام (افرادی که سلامت روان ندارند به دنبال بی احترامی به دیگرانند)، 2) خشم در کلام (امام علی (ع) : اوج سبک مغزی، خشونت است)، 3) مشهود بودن حسادت در گفتار (امام علی (ع) : آفرین بر حسادت، چه عدالت پیشه است، پیش از همه صاحب خود را می کشد)، 4) عدم درک درست از پاسخ من به استاتر (امام علی (ع) : از سخن گفتن با کسی که گفتارت را نمیفهمد بپرهیز که تو را به ستوه می آورد)، 5) برداشت من اینه که فرد به دنبال بحث و جنجاله (مارک تواین : هرگز با احمق ها بحث نکنید، آنها اول سطح شما را تا سطح خودشان پایین می کشند، بعد با تجربه یک عمر زندگی در آن سطح، شما را شکست می دهند) و جمله آخر خطاب به کاربرانی که درباره کاربران دیگه تاپیک غیبت میزنن و کسانی که تو این تاپیک ها استارتر رو همراهی میکنن (امام علی (ع) : غیبت کردن آخرین تلاش افراد زبون و ناتوان است)


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2742
اگر وقت ووسایلش را داری بپزززززز بالاخره بعد که نیست  البته باید تا حالا پخته باشی چون از این ...

؟؟؟یعنی چی یعنی نمیشه پخت؟؟

لطفا اگه تو تاپیک من اومدین این موارد رو رعایت کنید!⚠️....خارج از موضوع تاپیک حرف نزنید مثلا اگه سوالی پرسیدم فقط جواب سوالم رو بدید و راهنمایی کنید ولاغیر!....... اگه بحث جدیه و دارای علامت 😭😔هستش خنده و شوخی ممنوع چون واقعا تو اون موقعیت حوصله شوخی کردن ندارم!..... تو تاپیک من سوال های سطحی نپرسید مثلا بگید شپش یا کک چجور حشره ایه ژلیش کردن ناخن چجوریه عوارض کاشت ناخن چی هست و...چون جواب همه اینا تو نت هستش و به راحتی با سرچ به دست میاد.اگه تو تاپیک کسی سوال سطحی بپرسه به جز اون کاربرایی که باهاشون دوستم جواب نمیدم متسفانه!

خودتواذیت نداره واقعاسخته راحت ازمغازه بگیر

تیکرتولدیکسالگی پسرم 😍❤دوستان عزیزم واسه سلامتی نی نیم لطفا یه صلوات بفرستیدانشالله حاجت روابشید❤🌹خدای مهربانم دامن همه‌ی منتظراروسبزکن الهی امین🙏🙏🙏🙏
؟؟؟یعنی چی یعنی نمیشه پخت؟؟

گوجه ربی با گوجه  های دیگه فرق داره و این گوجه معمولا اواسط شهریور به بازار میاد  

البته با گوجه  ها دیگه هم‌میشه پخت اما زخمتش همان قدر که زیاد اما انچه بدست میاد خیلی کمتر هست 

2740
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

چرا بیداری؟؟؟؟

satan76 | 28 ثانیه پیش
2687