2737
2739
عنوان

عروسمون‌ مدام تهدید به طلاق می کنه

901 بازدید | 50 پست

عروسمون چندبار پیام داد که می خوام طلاق بگیرم من باهاش صحبت می کردم به زبون می گرفتمش تا کوتاه بیاد. حرفش اینه که نمی زاره بینی عمل کنم، ماشین نمی گیره برام، دندون لمینت کنم. برادرم مخالف نیست اما می گه بچه شیرخواره داری دو سه سال دیگه این کارارو بکن. از طرفی این سه ماهه خیلی بد اوردن چند بار من پول قرض دادم بهش.

همکارای خانمش که متاهل هم هستن پیام کاری می فرستن روزگار برادر منو سیاه می کنه. چند روز پیش یکی از همکاراش پیام تبریک فرستاده عروسمون زنگ زده کلی بدو بیراه گفته. برادرم می گه تو محل کار ابروم رفته از دست این. خیلی شکاکه.  می گه خیلی به همه حسادت می کنه مهمونی می ریم تا چند روز درگیریم با هم…

 

دو روز پیش باز پیام داد که طلاق می خوام منم گفتم باشه اگر اینو می خوای بیاین صحبت می کنیم دیگه تمومش کنید. گفت خانواده من نفهمن خودتون کارارو پیش ببرید. گفتم بالاخره که باید بفهمن. دید جدیه گفت حاضرم با شرط و شروط زندگی کنم. منم با چندتا برادرای بزرگم که تو محل سرشناش هستن و همه رو حرفشون حرف نمی زنن رفتیم تا صحبت کنیم. عروسمون چه توهینایی کرد لهن صحبتش جوری بود که منم و شوهرش از خجالت نمی تونستیم حرف بزنیم. دیدیم حرفاش خیلی غیر منطقیه و می خواد شوهرش برده باشه و از طرفی لحن خیلی توهین امیزی داره پا شدیم اومدیم و گفتیم تصمیم با خودتون یا زندگی کنید یا جدا شید. 

امروز برادرم برای طلاق دادنش اقدام کرده خیلی جدی. می گه به برادرام و خانوادم توهین کرده و اصلا حرمت نگه نداشته. تو این چند ساله برادرم می گفت که اخلاقش اینطوریه، ما جدی نمی گرفتیم . برادرم تو مجردی خیلی شاد بود الان افسرده شده زیاد صحبت نمی کنه همش دوست داره بخوابه و ….

به خاطر دو تا بچه کوچک نمی خواهیم جدا شن اما می دونیم این زندگی دیگه فایده نداره. حرمتی بینشون نمونده

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
2740

حالم بد میشه بعضی خانم ها انقدر ب آب و اتیش میزنن که کارهای کلیشه ای بقیه روانجام بدن. لمینیت و کامپوزیت و‌عمل مماخ

توو تبلیغ پوشک بچه هه میگه دوسِت دارم مای بی بی. خب پدسگ تو که به این خوبی حرف میزنی بگو ع ن دارم..
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز