2737
2739
عنوان

کتاب رایگان آوردم واستون

106 بازدید | 1 پست

پدر پولدار؛پدر بی پول اثر رابرت کیو ساکی

خلاصه کتاب: پولدار پدر بی پول کتابی‌ست نوشته رابرت تی کیوساکی و شارون لچنر که در لیست ۱۰ کتاب پرفروش دنیا در سال ۲۰۰۱ م در روزنامه‌های وال استریت ژورنال، یواس‌ای‌تودی و نیویورک تایمز می‌باشد. تا سال ۲۰۱۶ م از این کتاب ۲۶ میلیون نسخه به فروش رسیده است.

در این کتاب رابرت کیوساکی، درباره‌ روش‌های زندگی افراد پول‌دار و افراد بی‌پول صحبت می‌کند. کیوساکی، می‌گوید: «یکی از پدرانم، برای به‌دست‌آوردن چند دالر جان می‌کند و دیگری مشت مشت پول درمی‌آورد. یکی از پدرانم به من یاد می‌داد که سوابق تحصیلی و کارم را چه‌طور بنویسم که بتوانم شغل خوبی به دست آورم و دیگری به من می‌آموخت که چه طور طرح‌های قوی مالی و بازرگانی را خلق کنم تا بتوانم برای دیگران شغل ایجاد کنم.

چه کسی پنیر مرا دزدید اثر اسپنسر جانسون و کن بلانچارد

خلاصه کتاب: این کتاب اثر نویسنده ای است که کتاب های پرفروش او به میلیون ها نفر کمک می کند تا حقیقت ساده زندگی را کشف کنند.


اگربرای ورود به یک هزار توی پیچ پیچ نقشه اش را در دست داشتی، همه چیز خیلی آسان می نمود. اگر هم کارهای روزمره ای که انجام می دهیم همیشه به همان روال انجام می شد، اگر آنها پنیر را از جا به جا شدن باز می داشتند،


اگر…


اما چیزها همیشه در حال تغییرند.

بی شعوری؛اثر خاویر کرمنت

خلاصه کتاب: «بیشعوری» یا «راهنمای عملی شناخت و درمانِ خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت» کتابی است اثر خاویر کرمنت که با زبان طنزگونه به بررسی پدیده‌ بی‌شعوری در دنیای امروز می‌پردازد. این کتاب توسط محمود فرجامی در سال ۱۳۸۶ ترجمه شد ولی مجوز چاپ نگرفت و فایل کتاب به صورت پی‌دی‌اف منتشر شد. با گذشت چندسال، سرانجام در سال ۱۳۹۳ توسط انتشارات تیسا در ۲۳۲ صفحه منتشر شد و تصویر روی جلد کتاب اثر معروف نقاشی «ادوارد مونک» نروژی از نقاشان سبک پست امپرسیونیسم با نام جیغ است. مونک یکی از منتقدان اخلاقی انسان نوین نیز به شمار می‌رود و موضوعات مهم آثارش عبارتند از رنج، مرگ و عشق فاسد؛ موضوعاتی که ارتباط مستقیم با بیشعوری دارند.

معجزه شکرگزاری؛اثر خانم راندا برن

خلاصه کتاب: این کتاب نوشته ی راندا برن است .در این کتاب برای ۲۸روز تمرین شکر گذاری وجود دارد.

این تمرینات طوری تنظیم شده است که از آن برای متحول کردن وضعیت سلامت،پول ،شغل و روابط خودت استفاده کنی.

شگرگذاری به راحتی بسامد ارتعاشی تو را بالا میبرد و برای جذب خواسته هایت به تو کمک میکند.

در اینجا خلاصه ی تمرینات آورده شده است.

تمرینات به صورت روزانه و متوالی به مدت۲۸ روز است.تمرینات انقدر عالی و در عین حال ساده هستند که در اکثرا افراد بعد از انجام یک دوره ،شکرگذاری به صورت عادت همیشگی در می آید.

قدرت نامحدود؛ اثر آنتنی رابینز

 این کتاب اولین کتابی است که آنتونی رابینز به نگارش در آورده و زمان انتشارش به حدود چهار دهه پیش برمی گردد، اما همچنان می توان از این کتاب بهره کافی را برد.

همان طور که احتمالا می دانید، آنتونی رابینز سخنرانی بی نظیری است که معمولا کتاب کم می نویسد و بیشتر به سخنرانی علاقه دارد. اما کتاب هایی هم که نوشته است کتاب های ارزشمندی است که جا دارد از آنها نکته های زیادی را یاد گرفت. پس با ما همراه باشید تا چند نکته از این کتاب ارزشمند را دریافت کنیم.

INTJ                                                                          آزادی هیچ معنی نداره؛وقتی زندانی افکار خودتی                     اگه از دسته ی فاطی کماندو هایی که معتقدن زن گوهر در صدف و.. هستی و با اسم ناموس و ملک شخصی مرد خطاب شدن عشق میکنی خواهشا رو پستام ریپ نزن:)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز