2733
2734
.در پاسخ به خانمی که گفتند چرا روز شهادت ظهر به بعد جشنه؟
ما این روز رو جشن میگیریم چون امام حی هستند فقط از دیدگان پوشیده هستند
چون روز عمرکشی است
عمری که در شهادت امام حسین ع دست داشت درهمچین روزی به دست مختار به درک ........
بخشیدن کسی آسان است، اما اینکه بتوان دوباره به او اعتماد کرد، داستان کاملا متفاوتی است.
شایسته است که در این روز برای سلامتی امام زمان علیه السلام و تعجیل در فرج ایشان دعا کنیم ،و با امام خود تجدید بیعتی داشته باشیم در اعتلای اسلام و عمل به وظایف مسلمانیمان
بخشیدن کسی آسان است، اما اینکه بتوان دوباره به او اعتماد کرد، داستان کاملا متفاوتی است.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
2738
روز نهم ربیع الاول از دو جهت نزد شیعه فضیلت و اهمیت دارد.یکی از جهت قتل عدوّ خدا و عدوّ رسولخدا(صلی الله علیه و آله وسلم) یعنی عمربن الخطاب به دست یکی از اصحاب با اخلاص حضرت امیرالمؤمنین علی(علیه السلام) جناب بابا شجاع الدین فیروز ایرانی، غلام مغیرة بن شعبه، معروف به ابولؤلؤ(رحمة الله علیه) (1)
و دیگر جهت اهمیت این روز به سبب خلافت و امامت امام دوازدهم حضرت صاحب الامر، مهدی موعود(عجل الله تعالی فرجه الشریف) است. زیرا که علی المشهور در روز هشتم ربیع الاول شهادت امام یازدهم، حضرت امام حسن عسکری(علیه السلام) واقع شده است. (۲) که در روایتی شیخ طوسی(رحمة الله علیه) نقل میکند: روزی حدود چهل تن از شیعیان حضور حضرت امام حسن عسکری(علیه السلام) شرفیاب شدند و از حضرتش تقاضا کردند حجت پس از خویش را به آنها معرفی فرمایند. ناگاه پسری دیدند همچون پارۀ ماه که شبیه ترین مردمان به ابومحمّد حسن بن علی(علیهما السلام) بود. آنگاه حضرتش فرمودند: � هذا امامکم من بعدی و خلیفتی علیکم، ... فهو خلیفة امامکم والامر علیه � این است امام شما بعد از من و خلیفه من بر شما، ... پس اوست خلیفه امام شما و امر به دست او میباشد. (۳)
بخشیدن کسی آسان است، اما اینکه بتوان دوباره به او اعتماد کرد، داستان کاملا متفاوتی است.
پس ما روز نهم ربیع الاول را جشن میگیریم و از دشمنان آل محمّد(علیهم السلام) بیزاری میجوئیم و لعن و نفرین ابدی و دائمی خود را بر آنان میفرستیم و از خداوند مسئلت داریم، آن به آن بر عذاب عمر و ابابکر و ... بیفزاید و از نسل و ذریه ما تا روز قیامت دوست و محب برای این دو ملعون قرار ندهد و لحظه به لحظه بغض و عداوت و دشمنی ما را نسبت به این دو ملعون ابد و ازل افزایش دهد؛ بحق خودش و رحمت بی پایانش.
بخشیدن کسی آسان است، اما اینکه بتوان دوباره به او اعتماد کرد، داستان کاملا متفاوتی است.
مهدی جان!

صبح هاباعطرگل های نرگس به یادتوهستم ورویای آمدنت را به دل نوید میدهم.غروب جمعه که ازراه میرسدهرلحظه به انتهای کوچه نگاه میکنم تاشاید ردپایی ازآمدنت بیابم امانه خبری نیست ودوباره من می مانم وغم نیامدنت...
غسل من اشک چشامه یا ابا عبدالله * کفن من پیرهن سیامه یا اباعبدالله
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز