2733
2734
عنوان

راز خوش لباس بودن در زمان حاملگی!!

91 بازدید | 0 پست

یکی از مهم ترین دغدغه ها برای بسیاری از بانوان در زمان بارداری این است که چگونه در این زمان خوش لباس باشند؟ آیا می توان لباس تنگ پوشید؟ کفش پاشنه بلند چطور؟ 

امروزه با توجه به تحقیق هایی که در این زمینه با کمک بیش از 1000 بانوی باردار  انجام شده است می توان گفت، پوشیدن لباس های تنگ می توند مشکلات بسیار زیاد و جدی ای برای شما ایجاد کند. همچنین شما ی توانید بسیاری اوقات با باز نمودن دکمه شلوار خود، موجب آرامش و سلامت خود شوید. چراکه در صورت پوشیدن لباس های تنگ ممکن است در تمام بدن خود احساس درد کنید که به همین علت خرید لباس زنانه بارداری راحت، نرم، و شیک و جذاب بهترین انتخاب برای شما می باشد.


مرکز پزشکی زنان و کودکان کالیفرنیا، تاکید می‌کند پوشیدن لباس تنگ، به‌خصوص لباس‌هایی که تنگی‌شان در قسمت کمر است، باعث سوزش معده یا ریفلاکس اسیدی (ترش کردن) در این دوران می‌شود.

لباس های تنگ تهیه شده از الیاف پنبه این مشکلات را به دنبال ندارد.
سعی کنید در انتخاب لباس زیر و جوراب شلواری نیز دقت کنید تا حداقل قسمت خشتک لباس از پنبه باشد.
جوراب شلواری ساخته شده از الیاف طبیعی مانند الیاف پنبه، بامبو یا کنف احساس راحتی بیشتری، به ویژه در فصل تابستان برایتان به همراه دارد.

در عوض اگر شما دارای رگهای واریسی هستید، لباس هایی که سرتاسری تنگ هستند می توانند به شما کمک کنند.
این لباس های به دلیل حمایت زیادی که از اندام ها و به خصوص محل تورم می کنند، می توانند جلوی بدتر شدن واریس را بگیرند.

به علاوه اگر از جواب شلواری تنگ استفاده می کنید و زمان نشستن احساس خارش در باسن دارید بهتر است نوع جوراب خود را تغییر دهید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز