2737
2734
عنوان

ساخت جک هیدرولیک

32 بازدید | 5 پست

ساخت جک هیدرولیک - سازنده جک هیدرولیک

طراحی و ساخت جک هیدرولیک به متخصصین و کارشناسان خبره رعد هیدرولیک تماس بگیرید.

جک وسیله ای است که برای بلند کردن بارهای سنگین از نیرو استفاده می کند. مکانیسم اصلی که نیرو اعمال می شود، بسته به نوع خاص جک متفاوت است، اما به طور معمول یک پیچ یا یک سیلندر هیدرولیکی است. جک ها را می توان بر اساس نوع نیروهایی که به کار می برند دسته بندی کرد: مکانیکی یا هیدرولیکی.

جکهای هیدرولیک به نیروی تولید شده توسط فشار بستگی دارد.

اگر دو سیلندر (بزرگ و کوچک) به هم متصل شوند و به یک سیلندر نیرو وارد شود، فشار مساوی در هر دو سیلندر ایجاد می شود. با این حال، از آنجا که مساحت یک سیلندر بیشتر است، نیرویی که سیلندر بزرگتر تولید می کند بیشتر خواهد بود، اگرچه فشار در دو سیلندر ثابت خواهد ماند.

جک های هیدرولیکی برای بلند کردن بارهای سنگین به  عواملی بستگی دارند: آنها از پیستون های پمپ برای انتقال روغن از طریق دو سیلندر استفاده می کنند. پیستون ابتدا به عقب کشیده می شود، که توپ شیر مکش را در داخل باز می کند و روغن را به محفظه پمپ می کشد.

هنگامی که پیستون به جلو رانده می شود، روغن از طریق یک دریچه کنترل تخلیه خارجی به داخل محفظه سیلندر حرکت می کند و دریچه مکش بسته می شود، که منجر به ایجاد فشار در داخل سیلندر می شود.

در گذشته با بسیاری از اصول هیدرولیک و کاربردهای آنها آشنا بودند.

مصری ها و مردم باستان فارس، هند و چین با استفاده از سدها و دروازه های شلنگ برای کنترل جریان آب در امتداد کانال ها برای آبیاری و مصارف خانگی انتقال می دادند.




https://radhidrulic.com/ساخت-جک-هیدرولیک/

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز